Förra året runt augusti åt jag ca 40-50 st(Plus boost under trippen) och hade mig en REDIG trip i 8 timmar med ormar som jag hallucinerade fram ur väggarna, läskiga mjukisdjur osv
Okej okej
Någon som vet något om min andra fråga? Om nu svampar växer vid golfbanor för att det gödslas där, kan man inte då bara köpa sig gödsel och använda det på ett enskilt ställe så kommer toppisarna att växa där?
LOGISKT sett så skulle det fungera. dock behöver du Pollen(?) från svamparna för att det ska växa om jag inte har fel ;P
Consciousness:
Var försiktig, uppmärksam så du ser om någon kommer, och spela oskyldig Ha någon plan på vad du ska säga om någon mot förmodan kommer och frågar "vad tror du att du håller på med!?" Säg att du fotograferar grodor eller nåt
Förra året blev det mycket "NÄÄEE.... vi tappade mobilen när vi var med moppen" haha roliga var att vi inte ens hade med oss någon moped D:
Förlåt, men mitt minne är lika bra som ingenting alls.
När börjar dessa heliga krabater titta fram? Bor i mitt Sverige. Vet att vi var ute och letade sent förra året, runt September kanske - kan det stämma?
Tänker dock att denna sommaren mer eller mindre redan liknar vädret det var då, så kanske man ska plocka fram gummistövlarna tidigare i år. Eller?
Vet att denna fråga redan ställts hundra gånger - men uppskattar ändå svar. Sökfunktionen samarbetar inte alls med mig. Kram!
Iår är ju den vanliga svampsäsongen jävligt tidig så man får ju hoppas på det bästa!
Vilka temperaturer är det man eftersträvar egentligen? Inte frost på natten och gärna mycket regn ett par dagar vet jag. Men när börjar de titta fram - medeltemp på runt 15 dygnet runt eller lägre än så?