Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
såja såja. Jag har plockat dom fler gånger än du pillat dig i naveln efter lite ludd. Vare sig dom skjuter sina sporer femtio meter åt ett annat håll är sak samma för jag plockar alltid mina svampar på exakt samma ställe varje år, vecka efter vecka. Hur kommer det sig? Så av mina egna erfarenheter så går det utmärkt att göra som jag gör, att göra som många andra gör.
Tänker inte argumentera med dig något mer. Leder ändå ingen vart. Jag vet att jag har rätt och du vet att du har rätt.
Det roligare är att du påstår dig ha plockat toppisar längre än en totalt främling på ett
anonymt internet forum! Hur i helans frid kan du vet det?
Jag har plockat toppisar i 3år i rad nu. Har 4år erfarenhet av psykedeliska svampar och har även vid ett par olika tillfällen odlat egna från grow box av div strains. Så förmodligen så har du längre erfarenhet av svamp en mig.
Men det betyder inte att du har mer kunskap om svampar i sig. Jag kanske har tok pluggat på om allt som har att göra med svamp under dom här fyra åren. Alla timmar jag lagt ner att studera den. Om jag ska förtära en drog så vill jag veta vad det är jag stoppar i mig. Speciellt om det är något jag gillar och har planer på att bruka mer eller mindre regelbundet. Jag vill vet vad jag stoppar i mig! Information runt omkring blir då förstås väldigt intressant.
Man ska ha respekt för droger och inte vara en idiot. Man ska speciellt ha stor respekt för hallucinogener. Vad vet jag? Samtidigt som jag la tid på att ta reda på information kanske du satt i din soffa hög och kolla på simpsons? Eller vad jag vet så kanske du är en gubbe på 73år med kritvit skägg som har plockat toppslätskivlingar sen han var en grabb, och bor i en liten stuga ute i skogen. Jag kan som sagt inte veta för det här är en anonymt forum. Är det inte de som är halva charmen med flashback?