2011-11-12, 12:51
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeyTukOurJerbs
Igår bestämde sig min vän att köra toppisar, jag sittade honom. Han tuggar 30 stycken vi väntar.. Inget händer, efter en timme tar han 20 till och inget händer sen somnar båda..

Det jag undrar över är två saker

Varför gav det ingen effekt? vi är helt säkra på att det är toppslätskivling

Idag ska han testa igen, 50 svampar direkt. kommer det ge effekt i och med att han åt under gårdagen?

Tack på förhud

Jag hatar själv när folk ifrågasätter det när jag är helt säker, men det låter väldigt osannolikt att han inte skulle ha känt något alls om det verkligen var toppisar. Hur lång tid efter att han käkat de andra 20 somnade han? Det kan ta upp till 2 timmar innan det kommer igång ibland. Han kanske trippade balls i sömnen...?
Citera
2011-11-12, 13:25
Medlem
DeyTukOurJerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Jag hatar själv när folk ifrågasätter det när jag är helt säker, men det låter väldigt osannolikt att han inte skulle ha känt något alls om det verkligen var toppisar. Hur lång tid efter att han käkat de andra 20 somnade han? Det kan ta upp till 2 timmar innan det kommer igång ibland. Han kanske trippade balls i sömnen...?

Jag hatar det med! och jag är väldigt förvånad att det inte fungerade.. han väntade lätt 2 timmar..
Citera
2011-11-12, 15:10
Medlem
DeyTukOurJerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteII
Återkom med resultat! lycka till
And so it begin (kompisen)
Citera
2011-11-12, 16:04
Medlem
Citat:
Igår bestämde sig min vän att köra toppisar, jag sittade honom. Han tuggar 30 stycken vi väntar.. Inget händer, efter en timme tar han 20 till och inget händer sen somnar båda..

Det jag undrar över är två saker

Varför gav det ingen effekt? vi är helt säkra på att det är toppslätskivling

Idag ska han testa igen, 50 svampar direkt. kommer det ge effekt i och med att han åt under gårdagen?

Tack på förhud
Med tanke på toleransen så är det ju knappast optimalt att testa igen redan dagen efter. Känns som att oddsen att få effekt är ännu mindre då.

Jävligt skumt förövrigt om han inte käkar medicin. Psilocin är ju luftkänsligt så svamp med hög halt av psilocin kan försämras av att torkas men toppis ska innehålla en obetydlig mängd psilocin.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-11-12 kl. 16:07.
Citera
2011-11-12, 16:18
Medlem
DeyTukOurJerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Med tanke på toleransen så är det ju knappast optimalt att testa igen redan dagen efter. Känns som att oddsen att få effekt är ännu mindre då.

Jävligt skumt förövrigt om han inte käkar medicin. Psilocin är ju luftkänsligt så svamp med hög halt av psilocin kan försämras av att torkas men toppis ska innehålla en obetydlig mängd psilocin.

Jag har ätit 30 stycken och det har gått 1 timme.. Har ätit socker också om det nu skulle påverka.. det har inte hänt ett skit..
Citera
2011-11-12, 16:23
Medlem
jäjgs avatar
Är ni helt hundra procent säkra på att det var rätt svamp? Några oaktiva arter är riktigt lika.
Citera
2011-11-12, 16:32
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Jag har ätit 30 stycken och det har gått 1 timme.. Har ätit socker också om det nu skulle påverka.. det har inte hänt ett skit..

Det kan ta lång stund innan det kommer igång. Lägg dig ner i mörkret och lyssna på musik. Det kommer snart, jag lovar, om du bara lämnar datorn ett tag.
Citera
2011-11-12, 16:52
Medlem
DeyTukOurJerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Det kan ta lång stund innan det kommer igång. Lägg dig ner i mörkret och lyssna på musik. Det kommer snart, jag lovar, om du bara lämnar datorn ett tag.

känner bara sjukt hög puls nu..
Citera
2011-11-12, 20:27
Medlem
Cheiross avatar
Citat:
känner bara sjukt hög puls nu..

Blev det något mer eller uteblev alla effekter? Inte ens några förstorade pupiller? 30 toppisar ska garanterat ge det och mer därtill...

Det är ju väldigt osannolikt att ni båda har någon form av extrem motståndskraft mot psilocin, så den enda vettiga förklaringen jag kan komma på är att ni faktiskt har plockat fel i alla fall. Har du några svampar kvar så lägg upp en bild på dem vetja, om det verkligen är toppisar så är detta ett mysterium
Citera
2011-11-12, 20:33
Medlem
Cheiross avatar
Nu har det vad jag förstått varit frost i så gott som hela landet. I natt samt flera nätter i veckan ser det ut att bli mer frost...

Är inte säsongen helt över nu så är den i alla fall det efter nästa vecka.
Citera
2011-11-12, 23:01
Medlem
"tack på förhud" jävla p12or från fragbite som kommer hit...

Käka 80st+ annars kmr ni aldrig känna nåt. Helt ovärt att käka 2dagar irad för den delen med..
Citera
2011-11-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheiros
Blev det något mer eller uteblev alla effekter? Inte ens några förstorade pupiller? 30 toppisar ska garanterat ge det och mer därtill...

Det är ju väldigt osannolikt att ni båda har någon form av extrem motståndskraft mot psilocin, så den enda vettiga förklaringen jag kan komma på är att ni faktiskt har plockat fel i alla fall. Har du några svampar kvar så lägg upp en bild på dem vetja, om det verkligen är toppisar så är detta ett mysterium
30stycken är ju ingenting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in