2008-12-01, 19:48
Medlem
Här hade jag tänkt att vi skulle kunna diskutera var/hur/ och vilka Vista Gadgets som finns? Om det finns några egen designade coola Gadgets. Även tips om olika Gadgets kan tas upp samt hur man använder dom.
Citera
2008-12-01, 20:29
Medlem
Kolla i Vistatråden först kanske?
Citera
2008-12-01, 21:03
Medlem
Twofishs avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=409652
https://www.flashback.org/showthread.php?t=515870

Att försöka skapa en stor tråd av den här typen brukar inte vara så lyckat när man är helt ny.
Citera
2008-12-01, 22:33
Medlem
_Egon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiZTORP
Kolla i Vistatråden först kanske?

Att referera till Vista tråden tycker jag är fel då jag anser att den har vuxit sig så stor att det bara känns irriterande. En Vista-tråden 1.2 vore att föredra ELLER att man delar upp olika delar till liknande trådar som denna.

Såg att det fanns en annan Gadget tråd men den blev ju ingen hit direkt kom lite av sig så ett nytt försök tycker jag verkar bra!

Och bara för att man är ny kan man inte komma med bra förslag då?

För att hålla till TOPIC så tycker jag att Sveriges radios Gadget funkar bra, varken cool eller snygg men funktionell!
Citera
2008-12-01, 23:12
Medlem
det verkar finnas en del fotbollslag som har sina egna Gadgets men jag undrar om det finns några wheather forecast som funkar bra?
Citera
2008-12-02, 13:28
Medlem
Någon som har några coola och användbara gadgets.
Citera
2008-12-02, 13:58
Medlem
Smecks avatar
Skulle vilja lägga vantarna på aero..
Citera
2008-12-02, 14:05
Medlem
nollans avatar
Väder-gadgeten är standard va? Den är hur som helst mycket användbar.

Hur trivialt det än låter har jag faktiskt en enorm nytta av en riktigt fet datum-gadget! Den ser ut som en sådan här gammal med papperslappar för varje dag, och dagens datum står klart och tydligt.

Det låter lite efterblivet kanske men det är skönt att slippa dra ner musen till datorklockan och hovra där en stund för att finna dagens datum

(Oj, just fan...kom på att jag inte använder Vista:s egna utan faktiskt Google Desktops sidebar, jaja - utbudet är typ samma lika)
Citera
2008-12-02, 16:40
Medlem
_Egon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeck
Skulle vilja lägga vantarna på aero..

Aero, gränssnittet eller är det någon Gadget eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in