• 1
  • 2
2008-12-01, 16:28
Medlem
Uncuts avatar
Julkalendern är väl det enda barnprogrammet jag kollar på varje år. Tyvärr blir det bara sämre och sämre. Såg första avsnittet i morse och det verkar inte speciellt bra även om Anders och Måns kan vara roliga ibland.
Vad tycker ni?
Citera
2008-12-01, 16:29
Medlem
ascHacks avatar
Slutade kolla någongång efter mysteriet på greveholm. Sunes jul ser jag varje år och den fungerar utmärkt som kompensation för senare års julkalendrar.
Citera
2008-12-04, 23:04
Medlem
Trasigasts avatar
Jag tycker att anders och måns är det roligaste som finns i sverige så det ska bli intressant att se detta ska kolla på första avsnittet nu tänkte jag
Citera
2008-12-04, 23:07
Medlem
Giggis avatar
Första avsnittet var inget vidare tycker jag, det var varken spännande eller roligt. Sen tycker jag det är för lite färg. Staden är grå och tråkig och sjukhuset var helt vitt förutom kläderna som iofs var knalligt gröna. Tyvärr måste jag säga att jag är besviken, jag hade hoppats på en rolig julkalender. Ska se några avsnitt till och ge den en chans, men det ser mörkt ut.
Citera
2008-12-05, 10:42
Medlem
Råkade av misstag kolla lite på det imorse bitvis då jag hade ögonen öppna, verkar ju helt värdelöst. Hur kommer det sig att julkalendrarna bara blir sämre och sämre för varje år?

Kollade lite annars på ett halft avsnitt som finns på tuben, det är ju ingen julkänsla alls över det tycker jag personligen...

Tur att man är vuxen nu och fått sin dos av julkalendrar
Citera
2008-12-19, 23:14
Medlem
__Alez__s avatar
Inte den bästa julkalendern direkt..

Men satt å kollade på dagens avsnitt (avsnitt 19) och då blev jag lite chockad när en i serien som heter Klas säger "nae , nu ska ja gå och pudra snoppen"
Trodde ja hörde fel först men ja spola tillbaka å lyssnade

ni kan se avsnitten här
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1350795
Citera
2008-12-19, 23:29
Medlem
Luigis avatar
Julkalendrarna blir bara sämre och sämre
Citera
2008-12-19, 23:35
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luigi
Julkalendrarna blir bara sämre och sämre
Du tror inte det hör ihop med att du blir äldre och äldre och därmed ställer andra krav på din underhållning?
Citera
2008-12-19, 23:38
Medlem
zapatistas avatar
Vet inte det, jag. Jag själv är 21, och finner fortfarande stort nöje i att se på Sunes Jul.

Det var bättre förr...
Citera
2008-12-20, 00:18
Medlem
Giggis avatar
Jag har omvärderat min åsikt och uppskattar numera årets julkalender. Jag väntar spänt på upplösningen och håller tummarna för att Tomten ska släppas/räddas innan julafton.

Däremot stör jag mig på dvärgarna, fan vilka dåliga skådespelare de är.
Citera
2008-12-20, 19:59
Medlem
Uncuts avatar
Nu ska jag sätta mig ner och titta igenom alla avsnitt. Har ännu bara sett de två första.
Det är riktigt nice att svt.se har avsnitten i hd-kvalitet.
Citera
2008-12-20, 22:21
Medlem
Dom fem senaste åren har dom varit värdelösa! Årets julkalender saknar helt mening tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in