Citat:
Ursprungligen postat av Petterssson
Det stämmer inte, det du behöver är en cpa-modul. som du sätter i gcan på ean.
(jag kan också namedroppa diverse teknikgadgets)
Førutom før att gratulera dig før den fina bilden du tagit på dig själv så undrar jag också vad du menar med din namedropping? Det låter bara som trams i mina moderatorøron men...?
/mod