Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-08-07, 01:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Ska vi inte kräva att en moderator på ett forum har erfarenhet av ämnet han/hon ska styra över?
Moderatorn i detta forum ha bett mig att fråga oss, deltagare, om denne är kapabel till sin roll.
En 17-åring som aldrig tagigt magiska svampar, ska sitta och avgöra vilka trådar och inlägg som har ett värde?
För mig är det ett vansinne.
Ge er röst så att vi kan fortsätta att prata om saker vilka de oinvigda (moderatorn) inte fattar ett skit om.
Svamp är ett ämne vilket jag, och ni som tagit, vet att inte kan bli censurerat av en gröngöling utan kunskaper.
Liknar disneyland utan musse pigg.
Citera
2003-08-07, 01:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Moderator?

Citat:
Ursprungligen postat av FUSK
Ska vi inte kräva att en moderator på ett forum har erfarenhet av ämnet han/hon ska styra över?
Moderatorn i detta forum ha bett mig att fråga oss, deltagare, om denne är kapabel till sin roll.
En 17-åring som aldrig tagigt magiska svampar, ska sitta och avgöra vilka trådar och inlägg som har ett värde?
Ge er röst så att vi kan fortsätta att prata om saker vilka de oinvigda (moderatorn) inte fattar ett skit om.
Svamp är ett ämne vilket jag, och ni som tagit, vet att inte kan bli censurerat av en gröngöling utan kunskaper.
Liknar disneyland utan musse pigg. ;)

Jag håller med, så jag postade en liknande tråd på outlaw. Men det är fortfarande inte ni som bestämmer det, det är admin och restan av oss moderatorer. har en moderator med på min sida än så länge. Men jag kommer fortsätta att medela er om det händer nått nytt på tråden inne på outlaw... tillsvidare kan ni diskutera här, men det kommer inte ha en så stor betydelse i slutändan...

Jag kanske inte är en dr Hoffman innom området, men om ni tvivlar på mina kunskaper så får ni väl fråga... om inte jag kan svara på det så kanske någon annan kan det. Det är ju inte precis som en "Fråga kezoo om mushrooms", detta är ett forum där vi alla hjälps åt!
Citera
2003-08-07, 01:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Flyttade även denna tråd till flashback så fler kan dela med sig om sina åsikter...
Citera
2003-08-07, 01:43
äldre konto (old)
Ej medlem

[quote="kezoo"]
Citat:
Det är ju inte precis som en "Fråga kezoo om mushrooms", detta är ett forum där vi alla hjälps åt!
Där håller jag med dig precis, med du håller hela tiden på med att göra inlägg i ämnen som vi, invigda vet vad vi pratar om. Dina inlägg är naiva och stör en psuedokvasidrogintelekuell-diskution där du inte hör hemma.
Om du inte vore moderator så skulle du slängts år helveta för länge sedan.
Passa dig snorunge :evil: :evil: :evil:
Citera
2003-08-07, 01:47
äldre konto (old)
Ej medlem
jag tycker vi alla ska stötta duktiga Kezoo som är så rar å fiin. ..
Citera
2003-08-07, 01:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Nem då ska han inte spamma trådar där han inte vet ett skit.
Go natt
Citera
2003-08-07, 01:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad har han spamat för fakta som inte stämmer då?
Citera
2003-08-07, 02:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Fattar inte vad det spelar för roll? En moderator är till för att hålla ordning i forumet och det krävs inga expertkunskaper i själva ämnet för att klara av en sån sak. Det är helt orelevant om Kezoo käkat svampar eller inte, klarar han hålla ordning i forumet så gör han det han ska.
Citera
2003-08-07, 02:06
äldre konto (old)
Ej medlem
FUSK säger:
Citat:
Där håller jag med dig precis, med du håller hela tiden på med att göra inlägg i ämnen som vi, invigda vet vad vi pratar om. Dina inlägg är naiva och stör en psuedokvasidrogintelekuell-diskution där du inte hör hemma.
Om du inte vore moderator så skulle du slängts år helveta för länge sedan.
Passa dig snorunge
Vad är det som är naivt ?? Med tanke på dina sista rader verkar du rätt naiv själv. Det är väl för fan inte ålder eller kunskap som bestämmer moderatorns tillsättning. Menar du att man måste vara en viss ålder, ha svartbälte o vunnit SM i sitt ämne för att få bli modd?? Om man bara fick posta nåt när man visste skulle inte detta forum ha så många inlägg överhuvudtaget. Huvudsaken är väl att man är med så gott man kan, och att debattera droger är knappast det lättaste här på FB. Finns nog lika många erfarenheter som det finns användare. Om du är en sån van drogare som du vill göra gällande så borde du ju veta att det kan slå j-ligt olika gång för gång. Och det är ju bara hos en själv, eller hur. Om nu inte kezoo är så erfaren på svamp så lär han då istället för att bara klaga. Vad har han gjort för fel ? Kom med exempel. Vad har han censurerat? Du kan ju inte bara klaga på att han är ung o grön, det har väl vi alla varit en gång? Mvh finkel
Citera
2003-08-07, 02:25
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Fattar inte vad det spelar för roll? En moderator är till för att hålla ordning i forumet och det krävs inga expertkunskaper i själva ämnet för att klara av en sån sak. Det är helt orelevant om Kezoo käkat svampar eller inte, klarar han hålla ordning i forumet så gör han det han ska.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

admin
Citera
2003-08-07, 09:31
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:

Håller med padme vad det gäller moderatorns uppgift. I övrigt så har kezoo sin fulla rätt att skriva vad han vill i vilket forum och vilken tråd han behagar.

Du FUSK skrev i en annan tråd riktat till kezoo "du äger inte tråden", precis vad jag skulle vilja säga till dig. Om du inte kan acceptera andras inlägg så föreslår jag att du sätter dig och skickar mail till dig själv istället, på så sätt så slipper du ju kommentarer och invändningar mot det du skriver.
Citera
2003-08-07, 13:54
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:

Nu får du väl ta å ge dig, jag tycker att det är moget av killen att respektera naturen och vad det kan göra med en. Vilken du också kommer inse när du växer lite mer mentalt... Klart att det är possitivt om han hade svampat men det är ju fortfarande inte ett måste. Jag tycker att killen sköter sin roll ypperligt...

keep up the good work...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in