Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-07, 14:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Grejen är den att kezoo kommer med fel information om svampar!
Jag har inte klagat på honom som moderator utan på den felaktiga informationen som sagt. Tycker annars att han kan vara kvar, men jag förstår inte hur man kan vilja uttala sig om saker man aldrig har provat!

mvh Dracul
Citera
2003-08-07, 14:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dracul
Ja men herre gud!! Om det vore ett krav att skriva sanningar, så skulle man ju kunna rabbla upp hur många users som helst, som skriver massa falska fakta. Som jag skrev tidigare, debattera droger är fan inte det lättaste att göra. Det som är sant för en själv, kan vara helt åt helvete för en annan!! Om nu killen har faktafel så lär han då, ni som är så kunniga, isf att bara klaga. Alla är gröna i början, det har även ni varit. Mvh finkel
Citera
2003-08-07, 15:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Citat:
Ja men herre gud!! Om det vore ett krav att skriva sanningar, så skulle man ju kunna rabbla upp hur många users som helst, som skriver massa falska fakta. Som jag skrev tidigare, debattera droger är fan inte det lättaste att göra. Det som är sant för en själv, kan vara helt åt helvete för en annan!! Om nu killen har faktafel så lär han då, ni som är så kunniga, isf att bara klaga. Alla är gröna i början, det har även ni varit. Mvh finkel

??????jag förstår inte????????
??????du förstår inte????????
Citera
2003-08-07, 15:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Citat:

??????jag förstår inte????????
??????du förstår inte????????
Det var nog det sämsta skitinlägg jag sett någon gång. Har man inget vettigt att tilläga till debatten så behöver man fan inte skriva något heller. Svider varningen fortfarande Dracul? eller varför kan du inte debattera ordentligt. Tramsiga spammare där.
Citera
2003-08-07, 15:28
Medlem
Personligen tycker jag att en moderators uppgift är att se till att diskussionen förs på ett schysst sätt och hålla allmäng ordning i forumet. För det behövs det inga expertkunskaper alls. Bara vanligt folkvett.

Om nån har fel i fråga om nåt så får väl den som sitter på korrekt fakta dela med sig. Det är väl delvis det FB är till för, eller? Sen ska väl vem som helst få ge sig in i debatten utan krav på kunskaper.
Citera
2003-08-07, 15:32
äldre konto (old)
Ej medlem
jag tror att FUSK är lite avundsjuk på kezoo för att han är moderator. stackaren.
Citera
2003-08-07, 15:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför hacka på mig?
Det är inte jag som gör bort mig med min okunskap.
För att ha tid eller intresse att bli moderator så har man knappast ett riktigt liv.
Citera
2003-08-07, 16:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Varför hacka på mig?
Det är inte jag som gör bort mig med min okunskap.
För att ha tid eller intresse att bli moderator så har man knappast ett riktigt liv.

Okej, så folk som tar sig tid att göra låga påhopp på forummoderatorer har riktiga liv?
Citera
2003-08-08, 01:02
äldre konto (old)
Ej medlem
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Citera
2003-08-08, 10:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackadda
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Du din idiot har roligt på min bekostnad.
Jag ska jaga dig igenom hela forumet och förolämpa dig resten av ditt fula liv.
Citera
2003-08-08, 11:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Det var inte snällt sagt!
Citera
2003-08-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUSK
Citat:
Ursprungligen postat av Blackadda
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Du din idiot har roligt på min bekostnad.
Jag ska jaga dig igenom hela forumet och förolämpa dig resten av ditt fula liv.

Du borde slappna av lite med ditt ovårdade språk mannen..., Jag överlämnar eventuell varningsprocedur till Admin att ta ställning till....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in