2008-11-28, 11:38
Medlem
Jag undrar i vilken mån en person som verkligen vill kan ta reda på min riktiga identitet?

Var lite sugen på att sprida lite skvaller om en lite bad person, men vet inte om det känns så säkert?
Citera
2008-11-28, 11:39
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmenkollen
Jag undrar i vilken mån en person som verkligen vill kan ta reda på min riktiga identitet?
Det beror helt och hållet på dig själv.
Så länge du inte lämnar ut någon information som skulle kunna identifiera dig så behöver du inte vara orolig.
Citera
2008-11-28, 13:14
Medlem
CommonKnowledges avatar
Snackades det inte om något för några år sen då FB hade lämnat ut info till polisen om någon medlem? Kan ha fel men bara för att vara på den säkra sidan.
Citera
2008-11-28, 13:53
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Snackades det inte om något för några år sen då FB hade lämnat ut info till polisen om någon medlem? Kan ha fel men bara för att vara på den säkra sidan.
Det har aldrig hänt.
Citera
2008-11-28, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det har aldrig hänt.

Men i teorin kan det väl ske? via brittiska myndigheterna eller hur det nu var?
Citera
2008-11-29, 10:52
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Men i teorin kan det väl ske? via brittiska myndigheterna eller hur det nu var?

Knappast för det måste vara ett brott som ger minst två års fängelse för att de över huvudtaget skall bry sig. Och att skvallra ger inte fängelse i Sverige..

Dessutom är det väldigt tveksamt om de brittiska myndigheterna skulle kunna komma åt någon information.
Citera
2008-11-29, 16:00
Medlem
det beror mest på dit eget IQ om du sprider något som bara du och något fåtal vet om, då begriper ju de som det gäller att det måste komma från dessa fåtal som vet,
Citera
2008-11-29, 22:44
Medlem
rebbans avatar
Att fb skulle lämna ut nån info kan du utesluta så om personen ifråga ska kunna lista ut vem du är så beror det bara på dina poster.
Citera
2008-11-29, 22:46
Medlem
Vill polisen ta reda på vem som står bakom ett konto, så gör dom det, Vbulletin är inte världens säkraste forums plattform.
Citera
2008-11-29, 23:00
Medlem
Ung_Fascists avatar
Var det inte en gammal moderator som tog folks ip adresser och använde dessa till diverse syften? Nån med tre bokstäver i namnet har jag för mej.
Citera
2008-11-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ung_Fascist
Var det inte en gammal moderator som tog folks ip adresser och använde dessa till diverse syften? Nån med tre bokstäver i namnet har jag för mej.
moderatorer kan inte se ip
Citera
2008-11-29, 23:10
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
moderatorer kan inte se ip

Hört det också. Men säker på att en liknande sak jag beskrivit hänt. Ska försöka söka och dona=)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in