2008-12-11, 21:51
Medlem
Grym tatuering Stockis
Citera
2008-12-11, 22:13
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus

Jag hade rätt alltså du fick cash? eller driver du.

1-10k fick du alltså först, sen minst 10k varje år? Var tionder år kan du chilla med de åratal kvar.

Tycker FB kunde ge betydigt mer, dom tjänar miljoner på sina banners, jude snålt. Du borde fått minst 100k-300k halvrimilg summa, då den ligger på halsen och syns hela tiden.

Klart som fan jag driver med dig! :P Jag har inte krävt några pengar för tatueringen och kommer aldrig göra det heller. Det är ett jävligt schyst motiv

Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen

Tror du på det med eller? Är du galen?
Han är nog lite smått galen, som de flesta här är

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug

Pengarna som kommer in kommer användas till Flashbacks årliga julbord för moderatorer. Störrom i massor!

Glöm inte bort att jag ska bjudas i år också!! Jag ska ju va hedersgäst blev jag lovad.

Citat:

Inte fan vet jag, därför jag fråga, sjukt att tattuera så stort i halsen, ok om den var betydligt mindre och nånannanstans på kroppen.

Jag kan väl lika gärna ha den på halsen som någonting annat? Har alltid velat gadda halsen och nu fick det bli denna Var egentligen tänkt att sätta den på handen, men det gillade inte chiefen

Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.

Har kanske missat det men har du lite nyare bilder att visa?
Den har väl läkt lite nu iaf..
Har inte orkat ta någon ny bild än, men jag lägger upp dom här så fort jag fått tillfälle att göra det

Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Grym tatuering Stockis
Tack som fan
Citera
2008-12-11, 23:22
Bannlyst
Varför skrev du itne flashback.info också? Folk kopplar inte den katten till fb om dom inte besökt. Du kunde lika gärna göra sylester katten ser rätt lika ut,
Citera
2008-12-11, 23:27
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Varför skrev du itne flashback.info också? Folk kopplar inte den katten till fb om dom inte besökt. Du kunde lika gärna göra sylester katten ser rätt lika ut,

Varför skulle jag göra det? Flashback för mig är mer än bara ett forum. När jag började "hänga" på Flashback fanns inte ens forumet. Nej det vet jag att dom inte gör, men på vilket vis hindrar det mig från att ha motivet som tatuering?

Att folk ska ha så svårt att fatta vissa saker...
Citera
2008-12-11, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Varför skulle jag göra det? Flashback för mig är mer än bara ett forum. När jag började "hänga" på Flashback fanns inte ens forumet. Nej det vet jag att dom inte gör, men på vilket vis hindrar det mig från att ha motivet som tatuering?

Att folk ska ha så svårt att fatta vissa saker...

Jag var också på flashback innan det var ett sånt här forum, givetvis du kanske tar flashback mer än en internet livstil.

Jag har inte klagat på din gadd, tyckte inte du skulle göra den på halsen bara.

Ta gärna ny foto när den är helläkt
Citera
2008-12-12, 10:45
Medlem
PreDampors avatar
Duktig pundarstämpel, gj.
Citera
2009-01-01, 16:23
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Duktig pundarstämpel, gj.

Ungefär lika stor pundarstämpel som din kommentar, avatar och personlighet. Säg det till honom personligen istället för över forumet, så länge du inte har något mer konkret att komma med. Tycker tatueringen var ett bra initiativ om han nu anser att Flashback är mer än ett forum för honom, som han så många gånger upprepat. Enbart creds för st0ckis engagemang!
Citera
2009-01-01, 16:26
Medlem
CronoSs avatar
Varför på halsen? Allt annat var upptaget eller?
Citera
2009-01-01, 17:13
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CronoS
Varför på halsen? Allt annat var upptaget eller?

Tror det var tatuerarens förslag. Vet att det står i tatueringstråden om samma sak.
Citera
2009-01-01, 17:17
Medlem
snilleblixts avatar
Det är rätt snyggt
Citera
2009-01-01, 17:46
Medlem
.-.-.s avatar
Ett desperat försök att bli admin?
Kunde väl i alla fall satt den på nåt mer hemligt ställe än på halsen, nu lär ju snart alla veta vilken person som döljer sig bakom detta nickname.
Citera
2009-01-01, 20:10
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Ett desperat försök att bli admin?
jag tror nog ingen trot att han får ta över fb för att han tatuerar forumets logga på halsen

Citat:
Kunde väl i alla fall satt den på nåt mer hemligt ställe
men det gör nog ont
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in