2010-07-08, 11:57
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
det roliga är att han som tatuerat den på halsen verkar vara en rätt anonym användare, inte nån "Forumprofil" a´Roger Persson eller nån med jättemånga poster eller liknande

Spelar ingen roll, jag vill inte vara nån forumprofil. Har hängt på Flashback sen sent -90 och läst en hel jävla del, dock inte postat så mycket, vilket för mig funkar alldeles utmärkt. Hängiven Flashbackare är jag ändå
Citera
2010-07-19, 15:54
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
st0ckis lär ju aldrig bli bannad från Flashback för detta

Och om admin beslutade sig för att banna st0ckis, det hade verkligen varit ful stil av Flashback att göra så mot någon som tagit till sig Flashback så helhjärtat att han gjort en tatuering av Flashback.

Nåväl, lärdomen vi kan dra av detta är att det finns fler än jag som är Flashback-beroende, och vissa är så besatta av Flashback att de tatuerar in Flashback i deras hud.

Du skrev "Flashback" 7 gånger i 3 meningar.
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
jag som är Flashback-beroende

Oh yes, indeed.

On topic, jag måste säga att jag älskar din tatuering st0ckis, och förstår inte hur någon inte skulle kunna göra det!
Om jag tatuerar mig i framtiden är definitivt något Flashbackinspirerat en självklarhet.

Citat:
Ursprungligen postat av sRamos
lol
Jävla posthora.
Senast redigerad av CoiloC 2010-07-19 kl. 16:03.
Citera
2010-08-28, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Haha det var inte så farligt egentligen Det värsta var rastlösheten man kände i benen när han körde över de nerverrna :P
Nej det vetifan vad man säger till dom, men det får bli ett framtida problem =)
Klart jag står för det, ångrar mig inte en sekund varken placering, motiv eller val av tatuerare. Är helnöjd med den. Ser fram emot den där bärsen

Vet vad du ska säga till dina framtida barn.

Jo barn nu ska er pappa berätta något riktigt viktigt.
Det handlar om yttrandefrihet och det var så tatueringen blev till och nu ska jag lära er ansvaret som kommer med yttrandefriheten.
Senast redigerad av Merewena 2010-08-28 kl. 04:31.
Citera
2010-08-28, 13:53
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Jag har träffat st0ckis och det är en mycket sympatisk människa!
Jag ville bara nämna det.
Dock vet inte st0ckis vem jag är såklart.
Citera
2010-08-28, 23:45
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Vet vad du ska säga till dina framtida barn.

Jo barn nu ska er pappa berätta något riktigt viktigt.
Det handlar om yttrandefrihet och det var så tatueringen blev till och nu ska jag lära er ansvaret som kommer med yttrandefriheten.

Ungefär något sådant ja, eller så säger jag bara helt enkelt att Flashback är något bra och att ta tjejer i tvåan är ett måste!

Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Jag har träffat st0ckis och det är en mycket sympatisk människa!
Jag ville bara nämna det.
Dock vet inte st0ckis vem jag är såklart.

Haha är det säkert att det är mig du träffade? Kan du berätta var vi träffades månne?
Citera
2010-08-29, 00:10
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Ungefär något sådant ja, eller så säger jag bara helt enkelt att Flashback är något bra och att ta tjejer i tvåan är ett måste!

Haha är det säkert att det är mig du träffade? Kan du berätta var vi träffades månne?

Finns det fler med katten i nacken?
Citera
2010-08-29, 00:33
Bannlyst
Stiligt!
Citera
2010-08-29, 02:02
Bannlyst
Mobbat värre
Citera
2013-04-08, 03:50
Medlem
Hirvis avatar
Finns det några fler som gjort det här än?
Jag har börjat funderar riktigt seriöst på att tatuera fb-katten på min arm eller något.

Känns som ett ställningstagande att göra mot mig själv som äldre, stå upp för riktig yttrandefrihet lite. Låta den symbolisera något jag tror på av hela mitt hjärta så att jag aldrig kan ändra mig.
Citera
2013-04-08, 11:03
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Finns det några fler som gjort det här än?
Jag har börjat funderar riktigt seriöst på att tatuera fb-katten på min arm eller något.

Känns som ett ställningstagande att göra mot mig själv som äldre, stå upp för riktig yttrandefrihet lite. Låta den symbolisera något jag tror på av hela mitt hjärta så att jag aldrig kan ändra mig.

Ja, det finns fler. Jag vet en som har tatuerat katten på ryggen. Den har jag själv sett på bild. Sedan har det uppmärksammats på forumet att någon tjej hade den på armen vill jag minnas.

Ni får gärna posta bilder här i tråden ifall ni har tatuerat katten.

admin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in