2009-01-01, 20:22
Bannlyst
Var fan rätt snyggt, trodde jag faktiskt inte innan.
Citera
2009-01-01, 20:30
Medlem
Cynisks avatar
Ska det verkligen se ut sådär efter en tatuering? Ser ut som om du har minst 2 knivhugg och ett dåligt självmordsförsök på nacken...
Citera
2009-01-15, 15:55
Medlem
ugge_das_boots avatar
ful
Citera
2009-01-15, 16:02
Medlem
Emballages avatar
Snyggt.
Citera
2009-01-15, 16:06
Medlem
Soft.
Citera
2009-01-15, 18:32
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Tycker det var en nice idé. Jag skulle kunna tänka mig att göra samma ska om jag vågade (för smärtan) men inte på halsen eller sådär stort.

Visste inte att det brukar blöda om man gör en tatuering?
Citera
2009-01-15, 19:18
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack BauerCTU
Tycker det var en nice idé. Jag skulle kunna tänka mig att göra samma ska om jag vågade (för smärtan) men inte på halsen eller sådär stort.

Visste inte att det brukar blöda om man gör en tatuering?

Tack Det tyckte jag med. Äh, smärtan är inte farlig alls. Det gör inte ont, halsen kändes lite mer, men inte mer än att man kunde slappna av och mådde väldigt bra Det värsta var dock pirret man fick i benen. Blev så in i helvetes rastlös :P

Jo då, det blöder faktiskt, inte mycket men lite kommer det. Man punkterar ju huden och i halsen (huvud över huvud taget) blöder det en hel de.
Folk blöder inte så mycket på Miami Inc kanske, men där får man tänka på att det är tv och det mesta bortredigerat :P
Citera
2009-01-15, 19:40
Bannlyst
så har du fått någon mer sympatifitta? Vore ju skönt att bli av med oskulden äntligen?
Citera
2009-01-16, 05:41
Bannlyst
Inte snyggt och tänk om du kanske ångrar dig med det motivet... varför tatuera in FB-katten ö.h och varför på halsen? Snubbens hals ser inte vacker ut heller direkt, fick lite pundar-vibbar av den, no offense.

Kom också att tänka på en sak: tänk om du blir bannad? Visst, flashback.se finns också, but still, du kommer väl inte hänga på FB hela livet?
Senast redigerad av StateCollapse 2009-01-16 kl. 05:53.
Citera
2009-01-16, 05:45
Bannlyst
Edit.
Citera
2009-01-16, 06:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Inte snyggt och tänk om du kanske ångrar dig med det motivet... varför tatuera in FB-katten ö.h och varför på halsen? Snubbens hals ser inte vacker ut heller direkt, fick lite pundar-vibbar av den, no offense.

Kom också att tänka på en sak: tänk om du blir bannad? Visst, flashback.se finns också, but still, du kommer väl inte hänga på FB hela livet?

Detta kan ses som en killes försök till trampstamp, dvs ett litet djur i svanken. Vi normala människor ser med förundran över hur människor kan vilja märka sig så, men för den inblandade så handlar det om att få synas. Något som den personen inte gör annars trots idoga försök.

Det enda som kan bota sådant beteende och märkning är självrespekt, men det är en bra bit härifrån.
Senast redigerad av Lemasive 2009-01-16 kl. 06:22.
Citera
2009-01-16, 06:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Detta kan ses som en killes försök till trampstamp, dvs ett litet djur i svanken. Vi normala människor ser med förundran över hur människor kan vilja märka sig så, men för den inblandade så handlar det om att få synas. Något som den personen inte gör annars trots idoga försök.

Det enda som kan bota sådant beteende och märkning är självrespekt, men det är en bra bit härifrån.

Trampstamp på en kille... haha. Men ja, du har rätt tror jag. Varför väljer man något så fult att märka sig med om man nu måste göra det? Om det ändå vore något snyggt.
Senast redigerad av StateCollapse 2009-01-16 kl. 06:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in