Det enda jag har i det märket är en tröja med dragkedja och ett par mysbyxor eller vad man nu skall kalla det.
Märkte precis att det var ett hål i tröjan mitt på tyget vid armbågen på ena sidan. Och byxorna har också gått sönder på resårkanten.
Byxorna är väl ganska flitigt använda men har tex lika mycket använda FP-byxor som har hållit och har aldrig i mitt liv haft en tröja som går sönder mitt i tyget så. Har inte använt tröjan så värst mycket heller.
Vad tycker ni om Ben Shermans kvalite?
Det enda jag har i det märket är en tröja med dragkedja och ett par mysbyxor eller vad man nu skall kalla det.
Märkte precis att det var ett hål i tröjan mitt på tyget vid armbågen på ena sidan. Och byxorna har också gått sönder på resårkanten.
Byxorna är väl ganska flitigt använda men har tex lika mycket använda FP-byxor som har hållit och har aldrig i mitt liv haft en tröja som går sönder mitt i tyget så. Har inte använt tröjan så värst mycket heller.
Har inte så stor erfarenhet av deras kläder.Har dock en tunn ben sherman jacka och den har hållt väldigt bra måste jag säga.
Har samma problem, har en Ben Sherman huvdtröja som jag enbart haft hemma, den har också gått sönder vid armbågen så kvaliten på kläderna är under alla kritik.
Har en ben sherman tröja som gått sönder i armhålan av alla ställen.. dock ganska gammal (1-2 år) men inte så överdrivet använda.
Det brukar ganska ofta hända på pullovers och såna tröjor gjorda på lammull.
Lite trist att det just ska vara i armhålan, lite som när jeans går sönder just i skrevet.
Har ett flertal plagg från Ben Sherman. Ett gäng skjortor, någon v-ringad osv. Skulle vilja säga att deras skjortor håller högsta klass och mycket god kvalité! Har inte haft något problem med tröjorna dock kan jag inte påstå att den är lika välbevarad efter vis tids användning som skjortorna är.
Jag gillar Ben Shermans pikétröjor. Har aldrig haft några problem med dom. Ska köpa på mig ett lass i helgen nu, har en kamrat som kommit över ett parti och jag kommer att få betala 100kr styck, de är givetvis äkta och då kan man inte tacka nej till ett erbjudande man inte får varje dag.
Har ingen åsikt om de övriga sortimentet då jag inte använder något annat än just pikétröjorna.
Vad jag upplevt så har det vart mycket god kvalle. Men en kofta som jag har har fått början till en maska. Men den är iof 3 år gammal och kanske väl använd.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!