Citat:
Ursprungligen postat av WokaWoki
jag fick ju kicken, men jag var timmanställd vilket ger dom rätten att göra vad fan som helst med mig, fick ingen andra chans heller, torskade för att jag hade lite mdma kvar i mitt piss, jävligt trist men så är den bittra verkligheten, ja de kommer nog då testa för thc det är standard tillsammans med amfetaminer där mdma ingår, kokain och ibland tryptaminer, samt benso om de är riktigt dryga, men om du är fastanställd sedan länge så händer inte så mycket tror ja, du får chansen att gå ``behandling´´ ta den å sen e det lungt, men det är pinsamt att torska tro mig, fått gå igenom mycket skit sedan det hände.
Det är mest det jag är rädd för... Har hållit mitt drogbrukande ganska hemligt för folk omkring mig och det har funkat rätt bra. Min första tanke var att gå till chefen innan provet och säga som det är, men jag har ändrat mig.
Det känns som att min enda chans då skulle vara att chefen sympatiserar tillräckligt med mej för att hjälpa mig slippa testet på något vis och det känns inte så värst troligt.
Är jag där kommer jag få göra testet och gör jag testet och det visar positivt kommer det förmodligen bli ett helvete av den här lilla saken som egentligen inte alls har med mitt arbete att göra. Så jävla surt!
Har tänkt att slänga på mig mjukisbrallorna och träna lite i helgen. Har sjukt kass kondis, men enorm vilja just nu. Ska köra så mycket jag orkar ikväll, imorgon och på lördag och sedan käka fet mat osv. på söndag. Funderar på om det är värt att fixa lite b-vitamin och dricka en massa vatten söndag kväll och måndag morgon.
Har jag maximal otur är ju testet på måndag, men jag får se om jag drar dit då eller inte. Kommer nog bli en del funderande i helgen... :/
Jag är förresten visstidsanställd, så jag kommer väl ligga rätt risigt till vid ett positivt test kan jag tänka mig.