Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
Ja det gör jag verkligen.Staten= jävla Gesapo faschister

Varenda krona man kan mygla undan skall man vara stolt över så länge asen beter sig på detta sättet fy fan!

tack snälla.
Goda nyheter
Jag har redan sökt medel ur Eriksbergsstiftelsen samt Örebro läns allmäna stipendier. Det lutar mot att jag får ett lån hos bluestep finans på 5000kr (19% ränta) så att jag kan betala av mina skulder till staten medan jag överklagar.
örebro kommun har även tilldelat mig telefontid med en jurist varje vecka och denna jurist har lyckats formulera slagkraftiga brev och inlagor till rätten.
snart ska jag få yttra mig i detta ärende och begära att det går till högre instans ( innan skatteverket hinner fatta ett beslut om avslag på min ansökan. Då kan man bara överklaga till kammarrätten.
Datainspektionen har via epost lovat att stryka samtliga uppgifter så fort jag skickat över en kopia på polisanmälan. jävligt bussiga. De kan däremot inte radera att det gått in och korrigerat så jag får leva med ett sänkt kreditbetyg i 3 år men vafan, det gör inte så mycket.
jag är så trött på staten. Vill verkligen inte leva i ett samhälle där myndigheter trakasserar den enskilde