Hmm, jag vet inte.
Men jag ser faktiskt ingen anledning varför man inte skulle kunna ha det. Bara stoppa in windows disken och formatera hela din hårddisk och sen köra på.
Men förstår faktiskt inte varför du skulle vilja det, Mac OSX är ett underbart operativsystem bara man ger det lite tid. Tog ett par dagar för mig att vänja mig, och har fortfarande lite problem att organisera alla min kort på ett vettigt sätt (runt 3000-4000) blandat med Jpegs och RAW men det kommer säkert någon gång, har lekt runt lite med iPhoto och Aperture, men får inte någon riktigt överblick, kan ha med skärmstorleken att göra.
Köpte en mini display-port to DVI häromdagen men har bara hunnit med att kolla på en film och surfa lite på den, haha, använd 13'3 tum i en månad sen byt till något så vardagligt som en 20 tums LCD skärm och du kommer tycka att det är större än du någonsin kommer behöva
Ha gärna en extern hårddisk, det gör jag för att lagra "universal"-prylar på, lite program till mac och windows, skolarbeten som jag kan komma åt på både win och mac. Mitt mål blir väl att byta upp hårddisken eller min router så jag kan ha någon slags lösning med fjärruppkoppling så jag kommer åt allt från skolan också, men för tillfället blir det när man kommer hem.