• 3
  • 4
2008-11-28, 20:21
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Det verkar varra ganska många som håller på med någon slags drog. Kanske lite väl många, eller är det bara så att alla som brukar hänger här?
Nej är svaret. Rikspundare har pantat datorn eller sålt, dom har annat för sig än att hänga här.

Dom lär ju jaga ihop dagens dos. Det går före att sitta här. Garanterat...
Citera
2008-11-28, 21:34
Medlem
nej alla har kanske inte det.

Citat:
De har väl kanske ett hem?

men dom kanske har en HEM-sida, om dom har tur ( eller kanske dom bor på flashback.

och vilka fördommar det finns här i tråden,även en rikspundare brukar kunna ha fritids-aktiviteter.
Citera
2008-11-29, 02:18
Medlem
jimmypages avatar
Givetvis inte. Jag är väl också äldre än genomsnittet här; 30+. Någon enstaka av mina vänner som brukar droger hänger här.

Men Flashback känns ganska föråldrat forum-mässig,så jag tror att väldigt få av de yngre drogbukarna hänger här faktiskt.
Citera
2008-11-29, 10:07
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majolika
men dom kanske har en HEM-sida, om dom har tur ( eller kanske dom bor på flashback.

och vilka fördommar det finns här i tråden,även en rikspundare brukar kunna ha fritids-aktiviteter.

Precis, och dessa brukar innefatta att bryta arbetsbilar, förråd och stå i mörka gränder och se skumma ut.
Citera
2008-11-29, 13:08
Bannlyst
Ytterst få i mina kompis-kretsar, det är i stort sätt bara jag och en annan polare som är här och glor då o då.
Citera
2008-11-29, 13:15
Medlem
offshores avatar
Mörkertalet måste vara väldigt stort.
Citera
2008-11-29, 14:40
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Det verkar varra ganska många som håller på med någon slags drog. Kanske lite väl många, eller är det bara så att alla som brukar hänger här?

Riktigt korkad fråga?

Varför skulle alla drogbrukare hänga på ett forum på internet? Många brukare skiter väl i det mesta, sitter i ett hörn i sin omöblerade lägenhet och röker jonk..
Citera
2008-11-29, 23:20
Medlem
jass

Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Precis, och dessa brukar innefatta att bryta arbetsbilar, förråd och stå i mörka gränder och se skumma ut.

så du tror inte att dom kan vara lite mer flexibla i sina intressen än så?
Citera
2008-11-29, 23:39
Medlem
jag hänger inte på flashback
Citera
2008-12-11, 09:02
Medlem
Broder.s avatar
Citat:
Motsägelsefullt.
mjo, men det ligger en viss sanning i det faktiskt. även om det finns vissa sluta ta droger trådar så finns det ju överlägset mer börja ta droger trådar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in