2008-11-26, 11:02
Medlem
jonas.asss avatar
Undrar bara om det är någon som vet om Kratom Sweden är grönade? Verkar ju riktigt billigt och bra i alla fall!

/Jonas
Citera
2008-11-26, 11:05
Medlem
Lalaquins avatar
Dom har blivit grönade 3-4 ggr tror jag.

OBS! inte av mig! Utan jag har endast läst att andra har grönat dom. Finns i nätbutiktråden troligtvis.
Citera
2008-11-26, 11:17
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Dom har blivit grönade 3-4 ggr tror jag.

OBS! inte av mig! Utan jag har endast läst att andra har grönat dom. Finns i nätbutiktråden troligtvis.

Tack för ditt svar!

Jag sökte på det innan men har inte tid att sitta och läsa igenom alla sidor på den tråden hehe

Men vad bra att dom är grönade.. Vet du om det t.om. finns billigare någonstans?
Citera
2008-11-26, 11:37
Medlem
TheDeepSixs avatar
Jo det är dem. Men kratomet sög.
Citera
2008-11-26, 14:38
Medlem
Rogge-s avatar
Ja dom är gröna. Men vet inte hur kratomet dom har inne numera är. Det jag beställt av dom tidigare är det kratomet som dom nu listar som utgånget samt nåt grönt indo powder vilket var totalt värdelöst. Tog halva påsen, hände i princip inte ett smack.
Imo verkar inget av kratomet som dom har i lager enligt sidan vara intressant.
Citera
2008-12-15, 02:37
Bannlyst
Man ska ta krypton, bästa kratomet!
Citera
2009-08-04, 15:11
Medlem
SinCitys avatar
Inte färskaste tråden, men bumpar denna lite ändå och frågar om jag gjorde bort mig när jag lade en order lr om de fortfarande är gröna?

Sen funderar jag lite på detta med orderID som man skall uppgiva vid överföringen... Det ser nämnligen ut såhär någonting 040809-112610-xxxx vilket gör att det inte går att få plats med alla siffror i meddelanderutan...Jag gjorde som såhär att jag endast skrev de fyra sista nuffrorna då jag räknade ut att de två första serierna nummer är först datum och sedan klockslaget.. De fyra sista bör då vara ordernumret eller tänkte jag knas nu?

Jag har iof mailat dem och sådär, men otålig på svar som man är så frågar jag herrskapet här inne vad ni tror och vet?
Citera
2009-08-04, 16:06
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Jag gjorde som såhär att jag endast skrev de fyra sista nuffrorna då jag räknade ut att de två första serierna nummer är först datum och sedan klockslaget.. De fyra sista bör då vara ordernumret eller tänkte jag knas nu?

Det tror jag inte att du gjorde.
Citera
2009-08-04, 21:08
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Inte färskaste tråden, men bumpar denna lite ändå och frågar om jag gjorde bort mig när jag lade en order lr om de fortfarande är gröna?

Sen funderar jag lite på detta med orderID som man skall uppgiva vid överföringen... Det ser nämnligen ut såhär någonting 040809-112610-xxxx vilket gör att det inte går att få plats med alla siffror i meddelanderutan...Jag gjorde som såhär att jag endast skrev de fyra sista nuffrorna då jag räknade ut att de två första serierna nummer är först datum och sedan klockslaget.. De fyra sista bör då vara ordernumret eller tänkte jag knas nu?

Jag har iof mailat dem och sådär, men otålig på svar som man är så frågar jag herrskapet här inne vad ni tror och vet?
Du gjorde rätt Klurade ut det där jag med och fick min order.
Citera
2009-08-07, 18:00
Medlem
SinCitys avatar
Hur lång tid skall man behöva vänta på leverans från kratomsweden? Idag har det gått 5 dagar och vad som utlovas "Vi värderar alla våra kunder högt och siktar på låga priser och leveranser inom 72h."

BS... Nu kanske jag skiter i kattlådan lite för tidigt, men är intresserad om någon beställt rätt nyligen och har lite input på när det kan komma nåt i lådan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in