• 1
  • 2
2008-11-26, 00:22
Medlem
BAADASSSSSSSs avatar
Jag kan bara inte låta bli att lägga ut denna mailkonversation som Sveriges Riksfjant nr 1, Patrick Ekwall, inledde med mig efter att han blev påkommen med att ha knullat med en brud i samma säng, mellan samma lakan, på samma dag, i vilken han några timmar senare satte på min stackars kamrat - som mot allt sunt förnuft envisades med att ligga med det där äcklet ibland. (Trots att precis ALLA hennes vänner tycker det är både vidrigt och obegripligt att en så fin tjej som hon inte värderar sig själv högre än att hon ger sig i kast med smutsiga individer som den mänskliga spypåsen "Krekwall"!!)
Efter att min väninna fick bekräftat svart på vitt att snubben knullar runt med precis ALLT som rör sig (och som låter sig imponeras av att fjanten är en sk "kändis") blev hon jätteledsen och upprörd. Jag skrev några uppmuntrande ord på hennes facebook sida i stil med: "Snälla du, som jag alltid sagt till dig: om det ser ut som en kackerlacka, luktar, rör sig och klär sig som en kackerlacka - då ÄR det en kackerlacka! Jag ska få dig glad igen snabbare än att du hinner säga vidrigt gubbfläsk"
Detta inlägg på hennes sida såg tydligen "mr AppleBay" och kände sig så otroligt träffad och kränkt att han genast skrev ett litet hotfullt brev till mig på min facebook mail. Han verkade ha nåt slags naiv tro på att jag skulle bli RÄDD för honom och genast radera det jag skrivit på min väns sida - ack så fel han hade!!!
Jag måste förresten bara tillägga att min avsky för den här ruttenballen (han har, enligt säkra källor, haft bitestickel inflamation inte bara en utan TVÅ gånger i år - googla hur man får det så får ni se ännu en aspekt på varför han är så obeskrivligt äcklig!!) grundar sig främst på två saker: 1) jag har läst hans blogg - kommentarer överflödiga om man har ett iq som upfyller kvoten för genomsnittet, eller högre. 2) han har vid otaliga tillfällen stött på mig och mina väninnor ute på krogen - när vår kompis som "dejtade" honom inte var med - och svinat sig och spelat allan för oss på ett sånt sätt att man måste se det med egna ögon för att tro det! Dessutom yttrade han vid ett tillfälle, när min kompis som var "kär" i honom stod alldeles bredvid och sålunda hörde precis allt vad han sa till mig: "Ursäkta men har inte vi knullat med varandra...?" Jag blev så förbannad och perplex över hans smaklöshet att jag bara tittade på honom från topp till tå och sa: "...skulle INTE tro det va!!! Du är alldeles för FUL för mig - dessutom är du för gammal, din lilla tönt!!" Nu kanske ni förstår bättre varför jag finner den här vedervärdiga människan så fantastiskt motbjudande.
Jag har dolt min kompis namn så hon ska slippa behöva skämmas över sitt häpnadsväckande dåliga omdöme, men här kommer i alla fall mailkonversationen mellan "spypåsen" och mig i sin helhet:
2008-11-26, 00:24
Medlem
BAADASSSSSSSs avatar
Patrick Ekwall
Add as Friend
September 9 at 12:12am
Report Message
Hej,

Jag har förstått att du kan dina kackerlackor, men det är din business.
Vad du tror du vet om ett "gammalt äckel" (just "äckel" kanske vi ska ligga lite lågt med, med ditt rykte?) är däremot en helt annan sak.
Håll gärna det för dig själv, saker och ting går nämligen gärna igen.
Trösta gärna din bästa kompis, men kasta inte skit på någon som du "tror" dig vet någonting om.
För du vet inte ett jävla skit.

Åsa
September 9 at 12:52am
Nämen hej på dig mr AppleBay!!!

Vad kul att du känner dig sårad - det var ju lite det lite som var meningen oxå, hahaha...!

Känns verkligen otroligt skönt för alla oss som är *****s vänner att hon nu ÄNTLIGEN verkar ha fått upp ögonen för vilken skabbig liten pinsam förlorare du faktiskt är. Vi har länge försökt få henne att förstå att bara för att man är sjukligt uppmärksamhetskåt och "syns på tv ibland", är man INTE automatiskt cool (tvärtom!!) - och INGEN personifierar det bättre än du, din fjant!!

Måste bara säga att du i sanning är den mest patetiska lilla imbecill jag någonsin stött på i mitt liv. Inte bara är du fascinerande ful - med dina oproportionellt korta ben, överdimensionerade öron samt överflödiga hud som hänger så slappt i ditt fula ansikte (precis som om du vore nåt slags mänsklig shar pei!) - du är så fantastiskt ointelligent att kalla dig dum vore en förolämpning mot dumma människor!!

Och ett litet tips till dig: bara för att du läst om en massa häftiga designerkläder på Cafés modesidor betyder det INTE att en skrikig överbliven satinkavaj, som var det enda du hade råd med på "dyra märket"s slutrea, är snygg - särskilt inte på ett gammalt äckligt gubbvrak som dig själv, med dina späda sluttande axlar och fläskmage. Tänk på det du, nästa gång du ska ta på dig något riktigt "svårt"...!! *asg*

Slutligen, för att använda ett engelskt uttryck (som du ju så gärna svänger dig med i tron att det gör dig lite ungdomligt ball): "C ya - wouldn't wanna b ya...!! LOOOOOOOSERRRRR!!!"
Hahahahahahahaaaa....!!

P.S: Tack för att du ännu en gång bjöd på en fantastisk skrattsalva på din bekostnad!!D.S.

Patrick Ekwall
Add as Friend
September 9 at 7:31am
Report Message
Wow.

Din förhatliga bild av min person känns näst intill sjukligt besatt. Du har verkligen studerat in i detalj, måste jag säga.
Har jag träffat dig en gång? Två? Har jag överhuvudtaget haft en konversation med dig någon gång?
Uppenbarligen tittar du för mycket på TV och läser för mycket blogg. Dina personliga angrepp tar därför inte så hårt som du gärna vill tro, de känns mest som det "hat" som galna fotbllsfans brukar vräka ur sig via mejl. Typ den nivån, det är din grej.
Starkt av ***** som kämpat EMOT sin bästa kompis väldigt förhatliga syn på hennes date.

Så här: tyck vad du vill, jag har aldrig haft något med dig att göra och behöver ju inte ha det heller.

Jag får fortsätta leva i min loservärld, bära mina "skrikigt överblivna satinkavajer" (den var rätt kul, lol), se gammal o fet ut och fortsätta slita röven av mig på mitt sketna TV-jobb.

Du får klippa vidare och ha dina åsikter.

Adjö.

Åsa
September 9 at 2:01pm
Hahaha, men se där: nu är det ditt uppblåsta ego som fått sig en törn igen och desperat försöker reparera det obefintliga självförtroendet!! *asg* Nä, herr Ekwall, hur mycket du än önskar det så är jag så LÅNGT ifrån besatt av dig man bara kan bli - tvärtom, jag tycker du är ingenting, och du förtjänar att bli behandlad som just ingenting. (Och det här VET ju du också egentligen!!) Sanningen är den att du försökt limma på mig och mina kompisar ett antal gånger när du varit ute och vinglat stupfull på krogen, och redan då insåg vi vilken stackars verklighetsfrånvänd tönt du var. Sedan försökte du spela allan när vi råkade på dig på Village en gång (då ****** oxå var med) och skulle dryga dig för oss - med samma nedslående resultat som tidigare: vi föraktade dig bara ännu mer, och häpnade än en gång över att ****** tydligen inte kunde se dig för vad du är...!

Verkligheten är sådan att du är så OTROLIGT lättläst!! Genom att bara kasta ett enda flyktigt ögonkast på dig ser man direkt alla dina svagheter. Jag har fått nöjet att - på ******s inrådan - läsa din blogg några gånger, och jag måste erkänna att jag aldrig skrattat så gott åt någons bloggande som ditt!!! :-D Första gången jag läste det du skrivit trodde jag du var ironisk, att du drev med den allmänna bilden av dig själv som en uppblåst liten fjant, men sen insåg jag att du faktiskt var allvarlig...! Det är sällan man stöter på en individ som ÄR parodi, bara genom att finnas till - du är en sådan!!! :-)

Det blir så tydligt i dina korkade dumdryga inlägg och kommentarer vilken osäker person du är. I det fåtalet av dina bloggar jag läst blir några brister omedelbart uppenbara: Du är fortfarande innerst inne en liten lantis som desperat försöker dölja, och skäms över, din enkla bakgrund. Du vill inget hellre än att passa in bland de "coola" killarna som du ser upp till så mycket. När du växte upp var med största sannolikhet den enda främmande maträtt du kände till, och någonsin smakat, pizza från ortens enda "utländska restaurang". Sedan när du flyttade till den STOOORA staden, där allt var så himla häftigt, upptäckte du så många nya spännande saker och exotiska smaker - som t ex ruccola blad…! Därav varför du på ett nästan tvångsmässigt sätt måste upprepa precis ALLT vad du stoppar i dig (och i vems sällskap)...! Du blir ju så otroligt imponerad, VARENDA GÅNG, att du nu äntligen får vara en del av "den stoooora världen", med dom riktigt HÄFTIGA grabbarna, och dom ack så "svåra" maträtterna...!! *asg*

Nu kommer vi till den andra, och mest framträdande av dina många fel och brister: du är verkligen VÄRDELÖS som journalist och du behärskar inte på något sätt språket, vare sig det svenska eller det engelska - som du på ett så irriterande sätt envisas med att använda i tid och otid!! Du har NOLL koll på saker som meningsbyggnad, rättstavning och ordföljd. Men jag måste ändå medge att det är fascinerande att du på något sätt har lyckats ta dig till ända fram till tv-rutan med din inkompetens...! :-O Detta tyder på två saker, ett: du är uppenbarligen helt outstanding på att slicka röv!! Och två: när du inledde din karriär rådde det bevisligen en skriande brist på sportjournalister i det här landet...! Någon annan förklaring finns inte.

Jag hade kunnat sitta här och rabbla upp långt fler exempel på vad som är motbjudande med dig och din personlighet, men det behövs inte. Du har redan tillräckligt låg självkänsla som det är och det märks i hela din uppenbarelse. Jag tänker inte vara hjärtlös och spä på den ytterligare. Hoppas bara du förstår att jag ALDRIG hade ens orkat irritera mig på dig om det inte varit för att du betett dig så arrogant och vidrigt mot en person i min närhet som jag bryr mig om och älskar. Jag hade till och med kunnat acceptera att du är så fantastiskt pinsam, oattraktiv och ointelligent, OM du bara varit smart nog att behandla ****** med den respekt och värdighet hon förtjänar!! Men jag antar att en person som inte har någon som helst värdighet eller respekt för sig själv aldrig heller kan visa det gentemot andra.

Slutligen hoppas jag att du nu rannsakar dig själv och ändrar ditt beteende radikalt - inte för min skull, inte för ******s, utan främst för din egen skull. Du har visst en liten dotter - vill du verkligen att hon ska växa upp med en far som är arrogant, ljuger och bedrar utan eftertanke??! Jag tror faktiskt inte du vill det. Djupt där inne i ditt hjärta vill du inte vara sån här. Du vill inte bli föraktad hånad och bespottad av alla, men du är bara så osäker att allt blir så himla FEL när du försöker hävda dig själv…!! Du har helt enkelt inte kommit till den insikten än att om man ÄR trygg i sig själv behöver man aldrig heller försöka hävda sig på andras bekostnad. Jag tror att den där osmakliga, arroganta attityden du iklär dig är ett slags skydd mot att bli sårad, och du begriper inte att det är just DEN framtoningen som gör att folk går till angrepp mot dig hela tiden!!

Så, nej Patrick, jag hatar inte dig - jag tycker SYND OM dig...! För som du själv uttryckte det: man ska passa sig för vad man gör och säger - “allt går igen…“ Hoppas verkligen du kommer till insikt någon gång, och snälla, för DIN skull, bemöda dig inte med att svara på mitt mail - vi har inget mer att säga varandra. Lycka till med ditt liv - jag menar det verkligen!!!
2008-11-26, 00:25
Medlem
BAADASSSSSSSs avatar
Patrick Ekwall
Add as Friend
September 9 at 4:47pm
Report Message
Du är ju helt oslagbar, bry sig så lite och ändå veta så mycket och bemöda sig med att skriva ännu mer.
Jag häpnar.
Du har inte den blekaste jävla aning om vem, vad och hur jag är vare sig som människa eller förälder.
Alla får tycka som de vill, det är inte värre än så men dina åsikter är ju nästintilll sjukligt besatta av drypande hat, vilket på sitt sätt är skrämmande.
Jag får leva med det och överlåta till andra hyggligt kvalificerade mediachefer(som jag utgår från har lite bättre koll än frk Frisör, jag är frilans så de kan ju styra det hur fan de vill) huruvida mina egenskaper som journalist gett mig tillräckligt många bra jobb i snart 25 år.
Du får fortsätta att klippa folks hår.
Jag instämmer: Lycka till.

Åsa
September 9 at 10:26pm
Herre gud… Du har visst lika obefintlig självbevarelsedrift som du har självinsikt! :-O Inser du verkligen ALDRIG när du stöter på folk som är dig intellektuellt överlägsna??!! (I ditt liv måste det ju ske dagligen, man tycker att du borde vara rätt van vid det här laget...!!) Förstår du inte att du gör bort dig själv ännu mer varenda gång du skriver något till mig??!!! Du är en intellektuell DVÄRG i jämförelse!! Jag skulle kunna gå i polemik med amöbor som är ljusår mer intelligenta än dig!!! Du får ju minsta kvalster att framstå som en kärnfysiker, hahahahaha…! :-D

Nä, ta nu och lägg ner det här innan du gör dig själv mer illa. Du är bara för sorglig…

Patrick Ekwall
Add as Friend
September 9 at 10:42pm
Report Message
Härligt, du nådde sannerligen din topp med detta sista mejl...jag tappar andan.
Men du har rätt i en sak: vi lägger ned, kommer ingenstans.
Jag ägnar mig åt mitt och du blandar ihop en färgning, klipper en page och sopar lite hår.
Adjö.

PS: Nisse hälsar.

Åsa
September 9 at 10:45pm
Nämen snälla Patrick... Attackera inte toppen av ’matkedjan’ när du själv aldrig kommer tillhöra den - det slutar ju bara med att du blir sliten i stycken, igen...!

P.S: Zlatan TYCKER verkligen att du luktar illa!!

Efter detta sista ovanstående meddelande från mig gav så herr "Krekwall" till slut upp och retirerade med ett krossat ego. Återstår att se om han skapar en ny profil inne här inne på flashback för att ge sig på ytterligare en dust med mig. Men jag tror nog att, trots att han är så makalöst ointelligent, vill han nog inte gå igenom samma mentala slakt igen i första taget...! Han får helt enkelt fortsätta ragga på gymnasiebrudar och ägna sig åt sitt - i sitt tycke - så oooootroligt "glammiga" tv-jobb, hahaha!! *asg* Hoppas ni hade lika kul åt eländet som jag hade när jag jag gav honom svar på tal!!
2008-11-26, 00:27
Medlem
Skulle underlätta om du delade in ditt första inlägg i läsvänliga stycken.
2008-11-26, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BAADASSSSSSS
MYCKET TEXT

Jag är mållös.
Luktar han verkligen illa?

.
2008-11-26, 00:33
Medlem
Test Gubbes avatar
Ekwall är vidrig men att han knullade din kompis och inte visade henne någon respket(vilket hon inte förtjänade då hon hoppade i säng med honom endast p.g.a. hans kändisskap) är inget jag eller någon annan(hoppas jag) kommer att bry sig om.
2008-11-26, 00:34
Medlem
Patrik Ekwall må vara slemmig men i denna mailkonversation som du nyss presenterat tycker jag att han sopar dig av banan. Som sig bör i och för sig då han som han säger jobbat som journalist i 25 år.

Ifall nu Ekwall är så blåst, korkad, äcklig whatever (vilket jag inte fått intrycket av) så är det ju din kompis som du borde tycka synd om, inte ett välmående "svin".

Kul skvaller i alla fall.
2008-11-26, 00:35
Medlem
Nebos avatar
Gillar verkligen inte Ekwall, tvärtom, men i det här fallet är det du som är pinsam.
2008-11-26, 00:36
Medlem
samtron12s avatar
Så löjligt och olästbart...
2008-11-26, 00:38
Medlem
Jag tycker vi skickar tråden till Psykiatriforumet, för en snabbutredning.
2008-11-26, 00:41
Medlem
erowids avatar
Eh, Ekwall må vara ett vidrigt äckel. Men du gör ju bort dig ordentligt här. Pinsamt låg nivå. Och är det nån som har blivit ägd så är det du!
2008-11-26, 00:43
Medlem
Är man såpass korkad att man ligger med honom för man väl skylla sig själv? Må han vara ett svin men din polare verkar inte vara smart.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in