Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Vem tycket ni har/är:
1. Bästa teknik?
2. Bäst på knän?
3. Bästa sparkar?
4. Kan ta mest stryk?
5. Grymmast karaktär?
Plus
6. Vilken är den bästa matchen?
7. Vilken match skule ni vilja se?
Var vänlig citera mitt inlägg, och svara/kommentera i nummer följd.
Tack
1. Svår, Ray Sefo måste ju vara en iaf. Crocop och Hoost är rätt ok med.
2. Alexey Ignashov, (martin holm har rätt grymma med om man ska vara lite väl svensk

)
3. Mirco CroCop Filipovic när det kommer till sparkar över midjan. Konungen av lowkicks måste ändå fortfarande vara Ernesto Hoost.
4. Mark Hunt är given.
5. Ray Sefo för att han spexar så mycket i ringen. En del japaner skulle säga Bob Sapp, men jag tycker han hör hemma på cirkus. Mark Nunt är cool med.
6. Var en match mellan Mark Hunt och LeBanner som svängde otroligt mycket i nån GP men jag kommer inte ihåg när den var. Gick på eurosport för ett jäkla tag sen. Var hur grym som helst.
7. Jag skulle vilja se hela nästa GP Live på tv3 men det kan jag nog bara drömma om. Får väl ladda ner den eller vänta till dom kör den på eurosport antar jag. eller kan det vara så lyxigt att dom kör det live där? Kanske är för dyrt för dom.
Ska man blanda in K-1 MAX i smeten med(dom som är i mindre viktklasser) så går det att hävda att t ex Masato ska vara med lite här och var i den rankingen. Han är en tuff jävel med många mycket bra kvalitéer. Men jag har koncentrerat mig på dom stora pojkarna när jag svarade här.
För er som inte har en aning om vilka det är vi snackar om kan lätt kolla upp detta på
http://www.k-1gp.net/. Gå bara in på fighter profiles och kolla runt vettja.[/b]