2003-09-05, 00:59
Medlem
Memnoks avatar
Jag antar att ni har hört att tyson har skrivit på för K1, det kan även bli aktuellt att han fightas i pride.

Skall bli grymt coolt att se om han står upp mot duktiga fighters som Cro-crop och Hoorst...
Citera
2003-09-05, 08:59
Medlem
THEIDFs avatar
Tank Abbot

Kanske inte K1 men..

Det finns bara 1 riktigt jävlig fighter i världen enligt mig! TANK ABBOT!

Snubben har väl pökat allt som rört sig i UFC i flera år, utom en förlust som han tyckte var orättvis. Han har suttit i fängelse mer gånger än han kommer ihåg, för diverse krogslagsmål. Självlärd enligt han själv (undra vart? )

En 38-årig biff som jag nog skulle undvika att mucka med på puben!

INFO OM TANK PÅ UFC.TV
Citera
2003-09-05, 14:23
Medlem
Plankts avatar
Vem var det som vann nån turnering is USA?
Någon ny kille som körde typ sina första matcher i K1 och spöa alla han lärde möta i turneringen ganska enkelt..

Han blir nog riktigt grym..
Citera
2003-09-05, 21:30
Medlem
Manzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Kanske inte K1 men..

Snubben har väl pökat allt som rört sig i UFC i flera år, utom en förlust som han tyckte var orättvis. Han har suttit i fängelse mer gånger än han kommer ihåg, för diverse krogslagsmål. Självlärd enligt han själv (undra vart? )

INFO OM TANK PÅ UFC.TV

Tank är en föredetting med fler förluster än vinster...han var väl hyfsad 1995 men aldrig nån toppfigur. Han har vart riktig pinsam i sina två come back-matcher i år.

All statistik här: http://www.sherdog.com/fightfinder/displayfighter.cfm?fighterid=110
Citera
2003-09-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plankt
Någon ny kille som körde typ sina första matcher i K1 och spöa alla han lärde möta i turneringen ganska enkelt..

du menar nog remy bonjasky. skall fightas i japan i oktober mot de stora grabbarna...
Citera
2003-09-08, 13:38
Medlem
überlords avatar
jag längtar!!!!!

http://www.k-1gp.net/b03_0826.htm

han kommer sänka många stora namn
Citera
2003-09-08, 20:30
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEIDF
Kanske inte K1 men..

INFO OM TANK PÅ UFC.TV

Hahaha, Tanks två senaste matcher varade sammanlagt 2,5 min. Han förlorade båda. Välkommen till 2003......

Tank Abbott är en karaktär som var underhållande som fan när det begav sig -95. Nu är han bara pinsam och borde hålla sig till barfighter där han kanske har nån chans.
Citera
2003-09-15, 16:55
Bannlyst
tank är ful, dålig och kan inte slåss. Han är en looser, bara att inse. fattar inte varför zuffa tillät hans "comeback" haha ... de enda han e känd för är att ha spöat ngra romos för 10 år sen, och tillochmed då förlorade han mot alla som kunde kallas bra på den tiden!

Bästa k1 fightern enligt mig är Ernesto Hoost, även fast han börjar bli gammal o sliten nu... inte så mycke koll vem som är bäst efter honom
Citera
2003-09-15, 20:14
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user092
tank är ful, dålig och kan inte slåss. Han är en looser, bara att inse. fattar inte varför zuffa tillät hans "comeback" haha ... de enda han e känd för är att ha spöat ngra romos för 10 år sen, och tillochmed då förlorade han mot alla som kunde kallas bra på den tiden!

Bästa k1 fightern enligt mig är Ernesto Hoost, även fast han börjar bli gammal o sliten nu... inte så mycke koll vem som är bäst efter honom

Tank är tillbaka för att han säljer, eller jag kanske ska säga säljde PPV som fan. Det var enda anledningen. Tycker det var bra att han kom tillbaka så alla fick se hur mycket sporten har utvecklats.

Men han regerar nog fortfarande på pubbarna i Huntington Beach....
Citera
2003-09-16, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Vem tycket ni har/är:
1. Bästa teknik?
2. Bäst på knän?
3. Bästa sparkar?
4. Kan ta mest stryk?
5. Grymmast karaktär?

Plus
6. Vilken är den bästa matchen?
7. Vilken match skule ni vilja se?

Var vänlig citera mitt inlägg, och svara/kommentera i nummer följd.
Tack

1. Alla har sin speciella teknik, vissa har bättre vissa sämmre. Top fem K-1 fighters har bäst teknik.
2. Ignashov, Bonjasky
3. Mot benen Ignashov, hoost. Över midjan Bonjasky,crocop
4. Hunt
5. Ignashov. Ser ut som en värsta pundaren när entrar ringen, och alltid feta smilet på käften, fett skön snubbe. Sefo är också cool, han showar mycket.
6. Finns många bra
7. Hoost vs Ignashov
Citera
2003-09-17, 00:15
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plankt

Tror du menar Carter Williams, tror han gjorde sina första K-1 matcher i den turneringen och vann hela skiten gjorde han.

nån sa Bonjasky men han har vart med ett tag innan han vann nu senast. Han var ju med i den galan då Crocop golvade Sapp om jag inte minns fel. Eller så var det nån annan stor i Japan.

Fast när jag kollar nu så har Williams oxå med vart med lite tidigare i K-1 fast inga stora galor.

Nåja, nån av dom är det. Men det var en större överraskning i K-1 världen när Williams vann sin turnering än när Bonjasky vann sin. Bonjasky var favorit tillsammans med Roufus. Därför tror jag att du menar Williams. Han var med i senaste nu när Sapp mötte Kimo där han spöade Dewey Cooper via decision. han såg inte så imponerande ut, hade lagt på seig en massa muskler och såg ganska långsam ut.
Citera
2003-09-17, 00:22
Bannlyst
Inget märkvärdigt vem som usa tuneringen, nordamerika har inga bra fighters jämnfört mot andra tex holland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in