Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Det har inte luktat bränt eller så, men jag har som sagt tryckt i en USB-hub från en annan dator och jag tror helt enkelt att det är mitt moderkort som har, på något sätt, fått sig en smäll/kyss/blivit bränt.
Angående priset på ett nytt moderkort, och hurvida det är onödigt eller inte att byta det spelar inte mig någon större roll, snackade med farsan om problemet och han vet hur jävla mycket jag har slitit för att få det att funka. Så det blir i sånna fall en tidig julklapp.
Iof kan jag helt enkelt skaffa en sån där PS/2-adapter till min USBmus och mitt USBtangentbord. Sen slänga över allt som ligger på min externa hårddisk genom ett lokalt nätverk eller bränna ut skiten på två st DVDskivor.
Sen helt enkelt leva med att jag inte kommer kunna lägga in musik på min MP3-spelare värst lätt.
Vill även tillägga att jag inte borde få beröm för mitt första inlägg, det är ju bara för min egen skull jag gör det så utförligt som möjligt
Ni borde inte prisa mig, utan skälla ut dom fanskapen som skriver "men hjälp mig då era fucktards!"
Tro mig, det gör vi...

Däremot anser jag bra inlägg ska premieras, om det så är för din egen skull eller vår det skrevs så, för om inte annat så ökar lusten att hjälpa till exponentiellt med klara och tydliga inlägg.