2003-11-05, 11:29
Bannlyst
Var när och hur ?

Hansahooligan Vilket nummer och vilket år och vilken tidning är det ?

Hälsningar
Besser1
Citera
2003-11-05, 11:37
Medlem
Hehe kul men man hade önskat lite större/bättre kvalla
Citera
2003-11-05, 12:27
Medlem
hansahooligans avatar
jag ska försöka göra så att bilderna blir större och bättre men det är något knas, för jag kan inte skicka upp bilderna om dom är förstora (150-200 kb). någon som har något förslag hur jag kan göra för att få dom större men inte tar så mycket plats?

bilderna är ifrån aktuell rapport (tror runt 90?), fast org bilderna är från teenage sex
Citera
2003-11-05, 17:23
Medlem
Jag skickar ett pm med min mail så kan jag lägga upp bilderna sen.
Citera
2003-11-30, 08:29
Medlem
bättre bild

Lyfter...

Det skulle ju komma en bättre scannad bild. Är det på G eller?
Citera
2004-05-16, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av td
Lyfter...

Det skulle ju komma en bättre scannad bild. Är det på G eller?

Instämmer. Dags att dra upp det igen anser jag.
Vill ha färgbilder från skiten, och i större format.
Citera
2004-09-01, 22:05
Medlem
Russinkungens avatar
*bump*
Citera
2004-09-03, 11:59
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugge
Utmärkt information, nu ska jag leta i min samling ute i garaget...
Det bör dock vara från kring -80 för jag var på konsert med Ebba Grön där många i publiken stod och skrek, Helmut, Helmut och Joakim
var rätt störd av detta. Vem var tjejen han satte på i bildserien?

Det hände under många konserter och det numret av Teenage Sex lär tom slängts upp på scenen under någon Imperietspelning (möjligen efterfesten till ANC-galan där de lär ha spelat).

Tjejen var hur som helst hans dåvarande flickvän och de var panka och behövt pengarna.

Det har även varit med ett fotosession i Fibban tidigt 90-tal. Den tidningen har jag och bilderna är inte exakt de samma som i Aktuell Rapport. Någon som vill köpa den dyrt?
Citera
2004-09-03, 12:08
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.N
Det hände under många konserter och det numret av Teenage Sex lär tom slängts upp på scenen under någon Imperietspelning (möjligen efterfesten till ANC-galan där de lär ha spelat).

Tjejen var hur som helst hans dåvarande flickvän och de var panka och behövt pengarna.

Det har även varit med ett fotosession i Fibban tidigt 90-tal. Den tidningen har jag och bilderna är inte exakt de samma som i Aktuell Rapport. Någon som vill köpa den dyrt?

Äh, här delar vi med oss, systerligt och broderligt. Var inte så sniken nu! Så langa fram tidningen nu och släng in den i en scanner och lägg upp här.
Citera
2004-09-03, 12:18
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Äh, här delar vi med oss, systerligt och broderligt. Var inte så sniken nu! Så langa fram tidningen nu och släng in den i en scanner och lägg upp här.

Väl talat! Vi vill se! Snälla....

/perris
Citera
2004-09-03, 13:53
Medlem
Banneds avatar
Dom där bilderna måste vara tagna runt -78, vilket stämmer med vad jag har hört tidigare. Sådär kort hår hade han inte i början av 80-talet
Citera
2004-09-03, 19:48
Medlem
Ugges avatar
Vill se bilder!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in