NÅGON borde väl ha de där porrbilderna på Jocke Thåström och hanses flickvän som är ifrån början utav 80-talet? (inga amatörbilder eller mjukporr, de ställde upp för en tidnings fotograf och allt är "proffersionellt" dokumenterat =)
Lektyr eller vad det var publicerade dom igen för några år sedan.
Det var i Teenage-sex, något tidigt nummer 4 - 11. Tidigare än -84 i alla fall. :roll: Adam eller Vermouth vet säkert bättre !
Utmärkt information, nu ska jag leta i min samling ute i garaget...
Det bör dock vara från kring -80 för jag var på konsert med Ebba Grön där många i publiken stod och skrek, Helmut, Helmut och Joakim
var rätt störd av detta. Vem var tjejen han satte på i bildserien?
Det bör dock vara från kring -80 för jag var på konsert med Ebba Grön där många i publiken stod och skrek, Helmut, Helmut och Joakim
om du har den kan du väl vara schysst och scanna in å publicera för oss här på forumet sen? :)
Nej, det var Helmut und Marlene vi skrek...tror dom kallades så !
I tidningen alltså ;-)
Stämmer att det var Teenage Sex....runt 1980 nångång. Tjejen var dotter till en arbetskamrat till mig. Som Thåström var ihop med vid detta tillfälle.
Mamman hette Britt, tjejen har jag glömt.
Thåström jobbade som vaktmästarbiträde då, på Kungsholmen. Tilsammans med Fjodor. Fick kicken efter att det hade försvunnit alltför många rikskuponger ur skrivbordslådorna.
Stämmer att det var en släng av analsex på bilderna också.
Stämmer att det var Teenage Sex....runt 1980 nångång. Tjejen var dotter till en arbetskamrat till mig. Som Thåström var ihop med vid detta tillfälle.
Mamman hette Britt, tjejen har jag glömt.
Thåström jobbade som vaktmästarbiträde då, på Kungsholmen. Tilsammans med Fjodor. Fick kicken efter att det hade försvunnit alltför många rikskuponger ur skrivbordslådorna.
Stämmer att det var en släng av analsex på bilderna också.
...och DU råkar självklart inte ha tidningarna eftersom du verkar ha sett allt?
De var Teenage sex, och när ebba grön spelade skrek vi Helmut, Helmut.
I tidningen hette de Helmut och Marlene, och de fick låna en lägenhet, och där körde han henne i baken.
Jag har läst den, men det var en polare som hade den.
En annan kompis ville låna tidningen för att göra t-shirts, men fick inte...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!