• 1
  • 2
2008-11-23, 17:40
Medlem
tänkte spela call of duty 5 men kan ej installera spelet som är en isofil jag mountar i deamon tools klickar på installerar men sen händer ingenting. en annan sak jag kan ju bränna isofilen till dvd skiva (skivor) men spelet är ju på 7,2 gig kan man bränna på 2 skivor eller funkar inte det?? om man bränner ska man ha med crackfilen då också??
Citera
2008-11-23, 17:44
Medlem
Du kan ännu mindre posta i rätt forum.
Citera
2008-11-23, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wander

det har du rätt i måste blivit galet någonstans då får man be om ursäkt om jag har upprört dina fb känslor på något vis. fast du kanske inte vill hjälpa folk som inte är så duktiga på vissa saker. det är ju synd.
Citera
2008-11-23, 19:14
Medlem
SLOBs avatar
Flyttat.

/mod
Citera
2008-11-23, 19:17
Medlem
Dronkens avatar
autostarten i iso filen kanske inte fungerar elr ngt annat klurigt, de du kan göra e juh att högerklicka på din uppmounta skiva och utforska, där bör finnas en install/setup fil =) och starta det därifrån!
Citera
2008-11-23, 19:43
Medlem
rednandslimys avatar
Har du AGEIA installerat kan du testa att ta bort den. Sen mountar du om spelet och provar.
Citera
2008-11-23, 19:53
Medlem
testa power-iso om det inte skulle fungera heller...
Citera
2008-11-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dronken
autostarten i iso filen kanske inte fungerar elr ngt annat klurigt, de du kan göra e juh att högerklicka på din uppmounta skiva och utforska, där bör finnas en install/setup fil =) och starta det därifrån!

ja det kan vara mycket fel men jag ska testa att öppna utforskaren och kolla tackar för svaret
Citera
2008-11-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtat64
det har du rätt i måste blivit galet någonstans då får man be om ursäkt om jag har upprört dina fb känslor på något vis. fast du kanske inte vill hjälpa folk som inte är så duktiga på vissa saker. det är ju synd.

Att grina hjälper ju dig att få igång spelet. Din manipulativa jävel.
Citera
2008-11-23, 21:05
Medlem
Citat:
Att grina hjälper ju dig att få igång spelet. Din manipulativa jävel.

att vara dryg jävel som inte vill hjälpa andra är inte heller så bra. idiot om inte har något vettigt att komma med så håller man tyst. är du lika kaxig utanför nätet också?
Citera
2008-11-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtat64
att vara dryg jävel som inte vill hjälpa andra är inte heller så bra. idiot om inte har något vettigt att komma med så håller man tyst. är du lika kaxig utanför nätet också?

Sök hjälp i rätt forum nästa gång, så kanske, jag hjälper dig.

Kanske.
Citera
2008-11-24, 05:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Och ännu mindre ändå stava till (och därmed säkerligen inte ens uttala på ett korrekt sätt) DAEMON tools.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in