tänkte spela call of duty 5 men kan ej installera spelet som är en isofil jag mountar i deamon tools klickar på installerar men sen händer ingenting. en annan sak jag kan ju bränna isofilen till dvd skiva (skivor) men spelet är ju på 7,2 gig kan man bränna på 2 skivor eller funkar inte det?? om man bränner ska man ha med crackfilen då också??
det har du rätt i måste blivit galet någonstans då får man be om ursäkt om jag har upprört dina fb känslor på något vis. fast du kanske inte vill hjälpa folk som inte är så duktiga på vissa saker. det är ju synd.
autostarten i iso filen kanske inte fungerar elr ngt annat klurigt, de du kan göra e juh att högerklicka på din uppmounta skiva och utforska, där bör finnas en install/setup fil =) och starta det därifrån!
autostarten i iso filen kanske inte fungerar elr ngt annat klurigt, de du kan göra e juh att högerklicka på din uppmounta skiva och utforska, där bör finnas en install/setup fil =) och starta det därifrån!
ja det kan vara mycket fel men jag ska testa att öppna utforskaren och kolla tackar för svaret
det har du rätt i måste blivit galet någonstans då får man be om ursäkt om jag har upprört dina fb känslor på något vis. fast du kanske inte vill hjälpa folk som inte är så duktiga på vissa saker. det är ju synd.
Att grina hjälper ju dig att få igång spelet. Din manipulativa jävel.
Att grina hjälper ju dig att få igång spelet. Din manipulativa jävel.
att vara dryg jävel som inte vill hjälpa andra är inte heller så bra. idiot om inte har något vettigt att komma med så håller man tyst. är du lika kaxig utanför nätet också?
att vara dryg jävel som inte vill hjälpa andra är inte heller så bra. idiot om inte har något vettigt att komma med så håller man tyst. är du lika kaxig utanför nätet också?
Sök hjälp i rätt forum nästa gång, så kanske, jag hjälper dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!