• 1
  • 2
2008-11-23, 15:50
Medlem
Nudiess avatar
Jo, undrar om det går att köpa Spice (vilken sort som helst) via affär. Alltså inte via internet affär / post.
Citera
2008-11-23, 17:40
Medlem
wamdues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
På Ica finns d.
Vilket givande inlägg du..

Jag tycker att någon flummig butik i Stockholm eller så borde ha Spice, men det verkar inte som det. I sådan fall borde det ha spridits ganska fort tror jag
Dock ska det finnas någon fysisk affär i London som säljer Spice, eller affär och affär, någon mindre kiosk eller hur det låg till.
Citera
2008-11-23, 17:43
Medlem
Hoaxhoaxs avatar
Jag tror att det finns en affär på drottninggatan som säljer spice, inte alltför dyrt.

Sök på 'blackrose' eller liknande... har för mig att den ägs av www.smoketower.com, så kolla deras utbud, eller gå och kolla direkt i affären.

drottninggatan 84-45 eller så
Citera
2008-11-23, 17:47
Medlem
wamdues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxhoax
Jag tror att det finns en affär på drottninggatan som säljer spice, inte alltför dyrt.

Sök på 'blackrose' eller liknande... har för mig att den ägs av www.smoketower.com, så kolla deras utbud, eller gå och kolla direkt i affären.

Intressant! Jag besökte deras hemsida men fann inget, tror jag ska svänga förbi den affären om jag har vägarna förbi inne i stan någon gång.
Citera
2008-11-23, 18:46
Medlem
Nudiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoaxhoax

Tackar ska kolla upp det.

EDIT: "Black Rose" ligger på drottninggatan 85, ska kolla upp det.

EDIT: Butiken ägs och styrs av www.smoketower.com and sägs ha samma sortiment som internet butiken. Källa: http://www.swecan.org/modules.php?na...312&highlight=
Senast redigerad av Nudies 2008-11-23 kl. 18:52.
Citera
2008-11-23, 18:51
Medlem
Jungles avatar
Varför beställer du inte det via nätet?? det skickas väl ändå inom sverige
Citera
2008-11-23, 19:43
Medlem
Nudiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Varför beställer du inte det via nätet?? det skickas väl ändå inom sverige

Lika värdelöst inlägg som ditt förra angående ICA?
Citera
2008-11-23, 20:00
Medlem
petters avatar
Han har ju en poäng, beställer du inrikes så får du det oftast dagen därpå. är du så rädd för dina föräldrar så får du väl beställa till en poste restante-adress istället.
Citera
2008-11-23, 21:21
Medlem
Jungles avatar
Bara undrade varför du inte beställde det på nätet.
Citera
2008-12-01, 20:41
Bannlyst
det kan du leta länge efter. låt mig citera spicehemsida
''Spice Sweden är den enda butiken som fått tillstånd att sälja Spice till svenskar. Rädslan för att man i Sverige ska förbjuda Spice och därmed påverka andra länder i samma riktning har gjort att övriga headshops nekar distribution till Sverige.''
Citera
2008-12-01, 22:43
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheapo
det kan du leta länge efter. låt mig citera spicehemsida
''Spice Sweden är den enda butiken som fått tillstånd att sälja Spice till svenskar. Rädslan för att man i Sverige ska förbjuda Spice och därmed påverka andra länder i samma riktning har gjort att övriga headshops nekar distribution till Sverige.''

Jo men ändå säljer t.ex smoketower det. Och prylshoppen.
Citera
2009-02-10, 22:40
Medlem
Finns butiken kvar? och säljer dom fortfarande spice?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in