2008-11-22, 16:19
Bannlyst
Min tjej som r 18 r berttade fr mig att en man som var 45+ hade kommit fram till henne nr hon hll p att ta p sig skorna efter hennes trning, han hade kramat om henne bakifrn, lyft upp henne och hllt fast henne sen klmt hrt p hennes rv, hon sa vafan hller du p med? nr han slppte henne och han sa oj skrmde jag dig? sen hade hon dragit drifrn snabbt som fan.
Nu undrar jag om hon ska anmlla det? Mannen som tog p henne gr i samma trnings grupp som henne s hon vet vem det r och hon har sagt till trnaren.
Trnaren har pratat med mannen som sa att han skojjade med henne och trnaren sa till min tjej att dem kommer kicka ut honom om hon vill det.
Min tjej vill inte anmlla fr hon sger att det inte finns bevis fr dem var sjlva och att det aldrig kommer att g vidare.
vad ska vi gra och vad kan det f fr konsekvenser om hon anmller det?

Borde kanske tillgga att han som tog p henne hade sagt att han trodde hon var 14 r och han hade fru och barn.
Citera
2008-11-22, 17:03
Medlem
Han verkar ju ganska sjuk den dr gubben.
Det r vl inte skert att han ker dit ven om ni anmler honom, men han ska ju fan inte f g och gra sdr utan ngon alls "pfljd".
Citera
2008-11-22, 17:12
Medlem
TTKs avatar
Trams raderat.

/Mod

Tillgg: Tillsgelser fr raderade inlgg frn och med nu. Skrp er.
Senast redigerad av TTK 2008-11-22 kl. 19:35.
Citera
2008-11-22, 17:46
Medlem
Vdurs avatar
Ponera att det hr inte r frsta gngen den hr mannen gr liknande saker. Och att han inte heller rknar med att det r den sista. En polisanmlan nu kan vara det som avgr ifall han fr ett ordentligt straff nsta gng han frgriper sig p ngon, eller om de ocks bara resonerar att inget kommer att hnda.

Det mste ju vara tmligen obehagligt att ha en sdan typ i sin trningsgrupp? Polisanml hndelsen, och be om att han flyttas frn trningsgruppen. D kanske han lr sig att inte antasta sina medmnniskor.
Citera
2008-11-22, 18:39
Bannlyst
Min tjej r s jvla frltande s hon sa att han kunde g kvar men hon ville inte att han skulle f va nra henne, jag ska fixa s hon anmller honom.
Synd att jag har villkorligt annars hade han legat p sjukhus och tit mat genom ett sugrr just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in