2008-11-22, 16:06
Medlem
dellan,s avatar
Hej jag hade problem med ett ram minne igår (1 gig) var tvungen o ta ut den så har nu 1qig ram minne bara, men jag märkte stor skillnad! bara i World of warcraft som inte kräver mycket alls, varför händer detta kör fan på lägsta inställningarna nu men laggar fortfarande. Det typ hackar ibland

tack på förhand
Citera
2008-11-22, 16:12
Medlem
Kaustis avatar
Det viktigaste för wow är RAM-minnet. Grafikort m.m. är inte lika viktigt för att det ska flyta på smidigt. Viket område är du i när det laggar sådär mkt?
Citera
2008-11-22, 16:29
Medlem
Andreasvbs avatar
Lagg är någor helt annat, gör om gör rätt.
Citera
2008-11-22, 17:00
Medlem
dellan,s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Lagg är någor helt annat, gör om gör rätt.
Istället för att skriva något jävligt onödigt så kan du försöka hjälpa istället. Och jag skrev också att det hackar, syftade på de. SORRY
idiot

Du över jag startade om datorn nu och nu verkar inte det hacka ett dugg, men får väl gå ner och handla ett ram minne eftersom dem inte är så dyra atm
Citera
2008-11-22, 17:18
Medlem
blotarns avatar
Jag körde på 1gb ram för ett tag sedan. Gick perfekt ända fram till WotLK-releasen. De har nämligen höjt minimum requirements gällande hårdvara, så wow började lagga otroligt mycket för mig. Jag har dock ett par kassa corsair från 2004 så problemet ligger nog där för mig. Men som sagt, när det gäller wow = ram ftw.
Citera
2008-11-23, 21:46
Medlem
blackboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dellan,
Hej jag hade problem med ett ram minne igår (1 gig) var tvungen o ta ut den så har nu 1qig ram minne bara, men jag märkte stor skillnad! bara i World of warcraft som inte kräver mycket alls, varför händer detta kör fan på lägsta inställningarna nu men laggar fortfarande. Det typ hackar ibland

tack på förhand
stäng av program som käkar mycket av cpu;n ex. ned laddnings program, brandväggen, antivirusprogram etc.
vem fan får virus när dom spelar?
Citera
2008-11-23, 23:07
Medlem
Rabbelitos avatar
Varför göra 2 identiska trådar?
Citera
2008-11-23, 23:10
Medlem
blackboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
denne var den förste han skapade
Citera
2008-11-24, 03:00
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
haha
Senast redigerad av FuckThePolice 2008-11-24 kl. 03:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in