Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-22, 12:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Boklöv är väl hemmapappa?
Hans fru jobbar i EU-administrationen i Luxemburg och bloggar här:
http://www.boklov.se/lifedeluxe/

Jobbade han inte på dagis i Luxemburg? Vill minnas ett inslag i Sportnytt om honom för tre-fyra år sedan.
Citera
2008-11-22, 12:51
Medlem
Stockholmskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Hayes
Japp, precis som amerikanen Bill Koch som var pionjär med skate inom längdskidåkningen. Jan Boklöv, Dick Fosbury och Bill Koch skall alla ha cred för de var pionjärer i respektive gren.

OT. Vad hände med den där liraren som försökte utveckla längdhoppet genom att volta i luften innan nedslaget. Kul kille i alla fall.

Det blev förbjudet att volta i luften av säkerhetsskäl, det fanns väl en svensk som provade på denna teknik och som även påstod att man skulle kunna hoppa längre med en volt. Tror att han heter Hans, blev dock förbjudet under 70-talet.

Jan Boklöv må ha gjort mycket för backhoppning men som person orkar jag inte med att höra på karln, omständig och stammande. Dessutom verkar han vara oerhört narcissistisk.
Citera
2008-11-22, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag har haft förmånen att ha Janne B till bords vid en tillställning, en annan person vid samma bord var Rebecca De Ruvo, Janne kunde inte slita ögonen från hennes bröst och kommenterade det senare med, "De ser ju ut som två tjörnslag i ryggen, sådana kan man ju inte ha", Janne vet att upskatta kvinnlig fägring således.

Och vem f-n är Rebecca de Ruvo??
Citera
2008-11-22, 13:34
Medlem
vissen_blommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Och vem f-n är Rebecca de Ruvo??

Videojockey eller vad det nu hette på MTV, tidigt 90 tal.

http://www.tidningsarkivet.se/magslarge/cafe-1993-4.jpg
Citera
2008-11-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vissen_blomma
Videojockey eller vad det nu hette på MTV, tidigt 90 tal.

http://www.tidningsarkivet.se/magslarge/cafe-1993-4.jpg

Rebecca de Ruvo:
Hon bor i London, har familj där.

Är nära släkt med Tom Davidsson
som är gift med en av HM arvtagarna.
Och systern Josephine Davidsson
som är sambo med Daniel Collert.

Rebecca de Ruvo:s mor är syster
till Tom och Josephines pappa
Citera
2008-11-22, 19:31
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Lite ballt var det ju att Boklöv under 80-90-talen bodde i den kända vintersport-orten Rinkeby...
Citera
2008-11-22, 19:47
Medlem
[quote=ewws]Det låter otroligt – han kan väl inte vara så värst mycket mer än 40? Men det är klart får han första barnet som 20-åring och ungen i sin tur är snabb så kan det väl hända.

har man inga barn,,,,,har man inga barnbarn... han försökte bara vara rolig, mr boklöw
Citera
2008-11-22, 19:48
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
"Välkommen till familjen Boklöv" -

- http://hem.passagen.se/boklov/index.html
Citera
2008-12-15, 03:22
Medlem
Sweemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jobbade han inte på dagis i Luxemburg? Vill minnas ett inslag i Sportnytt om honom för tre-fyra år sedan.

tvivlar på det, såg han varje dag påväg till skolan när jag bodde i luxemburg, han lämna ungarna på skolan så, men sen har han ju epilepsi så vore inte så passande att få ett anfall medans han håller i en unge :P hände på golfbanan när han var ute å spela golf med farsan farsan sket nästan ner sig, han har aldrig vart med om nå liknande
Citera
2008-12-15, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeman
tvivlar på det, såg han varje dag påväg till skolan när jag bodde i luxemburg, han lämna ungarna på skolan så, men sen har han ju epilepsi så vore inte så passande att få ett anfall medans han håller i en unge :P hände på golfbanan när han var ute å spela golf med farsan farsan sket nästan ner sig, han har aldrig vart med om nå liknande

bönder på internet, fan.
Citera
2008-12-15, 12:54
Medlem
Slutet på 90-talet så jobbade han på Vällingbyskolan utanför sthlm. Han var väl där i ett år minst, sen slutade jag där så jag vet inte hur länge han var kvar. Å vad jag kommer ihåg så stammade han inte så mycket...
Citera
2008-12-15, 13:19
Medlem
Catyas avatar
Tacka vet jag Matti Nykänen, det var en riktig übermästare på sin tid! Boklöv kan slänga sig i väggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in