2008-11-26, 00:37
Medlem
Lakroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka313
Lite off-topic men man bör se "Själen är större än världen" med Ricky Bruch. Dokumentär om åren 83-84 när han skulle göra comeback på diskusscenen. Fantastisk film i alla avseenden, foto, musik, miljöer och Ricky. Se den! Finns på piratebay

Jotack jag vet, jag sitter nämligen fast på 98,7% och det är ingen som delar med sig de resterande, superjobbigt men jag hoppas att det dyker upp nån i dagarna (TPB)
Citera
2008-11-26, 17:01
Medlem
Lakroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollprocent
En polare som lyckats fixa en topp pingla, blev snabbt brädad av Uffe.B när Tv-laget eller va fan dom hette rullade in på stället, han försökte kämpa sej kvar hos bruden, och vart till slut medbjuden till ett hus dom hade på efterfest, där tog Uffe över bruden helt och det var någon känd färgad boxare, som började bli aggresiv och hota med stryk, så polaren drog, i grusgången utanför huset låg Hoa-hoa och sov.

hahaha +1
Citera
2008-11-26, 23:17
Bannlyst
Ja superjobbigt när nån inte delar en svensk dokumentär som kostar under hundralappen att köpa på dvd...
Citera
2008-11-27, 11:29
Medlem
Lakroys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
Ja superjobbigt när nån inte delar en svensk dokumentär som kostar under hundralappen att köpa på dvd...

Ja speciellt för oss otåliga studenter
Citera
2008-11-27, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollprocent
En polare som lyckats fixa en topp pingla, blev snabbt brädad av Uffe.B när Tv-laget eller va fan dom hette rullade in på stället, han försökte kämpa sej kvar hos bruden, och vart till slut medbjuden till ett hus dom hade på efterfest, där tog Uffe över bruden helt och det var någon känd färgad boxare, som började bli aggresiv och hota med stryk, så polaren drog, i grusgången utanför huset låg Hoa-hoa och sov.

Boxaren var nog Patrick Lumumba, han brukade hänga med Hoa på den tiden.
Citera
2008-11-27, 20:51
Medlem
Fjulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lage Vrängare
Boxaren var nog Patrick Lumumba, han brukade hänga med Hoa på den tiden.

Jag var med där...knullade Eva Rydberg på den festen....jävligt bakmusad:

/Raffe
Citera
2008-11-28, 23:11
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjulle
Jag var med där...knullade Eva Rydberg på den festen....jävligt bakmusad:

/Raffe

På nivån 50/50 om hon var helt säker på om hon var kåt eller bajsnödig.
Citera
2009-02-11, 02:15
Medlem
Nu är Hoa tillbaka med Wrestlingen igen! Tillsammans med Bruno även denna gång.

Måndagar 21:00-22:30 i Eurosport.
Citera
2009-02-11, 19:15
Medlem
Rimberts avatar
Deladetågkupé med Hoa Hoa en gång för längesedan, på den tiden det ännu fanns sådana.
Maken till genomtrevlig kille har jag sällan mött.
Vi spelade vändåtta och söp ända tills han skulle gå av i Hallsberg.
Citera
2009-02-11, 19:28
Medlem
Rimberts avatar
Lite off-topic men ändå inom samma ämne.
Delade tågkupé med Ricky Brusch en gång också.
Han verkade lite uppspelt och sträckte ut huvudet i Trollhättan och frågade vad det var för ställe. Sedan klev han av tåget vid nästa stopp, som jag tror var Mellerud, i tron att det var Stockholm.
Citera
2009-02-11, 20:34
Medlem
Hålgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Lite off-topic men ändå inom samma ämne.
Delade tågkupé med Ricky Brusch en gång också.
Han verkade lite uppspelt och sträckte ut huvudet i Trollhättan och frågade vad det var för ställe. Sedan klev han av tåget vid nästa stopp, som jag tror var Mellerud, i tron att det var Stockholm.

Jag jobbade på en liten bonnstation på SJ någon gång under 80-talet. En dag när jag satt och halvsov vid biljettluckan väcktes jag av att någon bultade på glasrutan. Jag tittade upp och såg ett stort monster som stog och flinade utanför glaset. Jag tordes knappt öppna luckan men när jag gjorde det så stack monstret in sitt stora huvud och brölade på skånska "Gåur deut nåogra tåog fråon denn häur bonnhåolan överhuvudtaoget? (Dålig på o skriva skånska men det står: Går det några tåg från den här bonnhålan överhuvudtaget)
Därefter tokflabbade han så det ekade i hela väntsalen.

Det var enda gången jag träffade Ricky Bruch.
Citera
2009-02-12, 15:26
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hålger
Jag jobbade på en liten bonnstation på SJ någon gång under 80-talet. En dag när jag satt och halvsov vid biljettluckan väcktes jag av att någon bultade på glasrutan. Jag tittade upp och såg ett stort monster som stog och flinade utanför glaset. Jag tordes knappt öppna luckan men när jag gjorde det så stack monstret in sitt stora huvud och brölade på skånska "Gåur deut nåogra tåog fråon denn häur bonnhåolan överhuvudtaoget? (Dålig på o skriva skånska men det står: Går det några tåg från den här bonnhålan överhuvudtaget)
Därefter tokflabbade han så det ekade i hela väntsalen.

Det var enda gången jag träffade Ricky Bruch.

Ja, det är så jag kommer ihåg honom. Han var stor och imposant.
Det här var någon gång på 70-talet, när han var som mest i ropet och reste land och rike runt på olika galor.
Han hade stora stirrande ögon och hade en lustig liten hatt på sig.
Jag kände mig lite rädd, instängd i tågkupén med detta brölande monster och låtsades sova genom hela resan och det kändes närmast som en lättnad när han steg av tåget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in