Jag kan inte updatera mitt ms Vista 32-bit av någon anledning, det står att det är ett ActivX-fel som har uppstått vid verifiering av mitt vista och självklart är det en laglig och köpt version av vista men dock så hade jag en olaglig version av Visio installerat förut och såg att det var office-updateringar som behövdes göra så jag avinstallerade det där visio men det fungerar fortfarande inte...
Jag kommer inte ihåg om man får med office-paketet när man köper vista home premium eller om jag har laddat ner det olagligt också :S
Så en liten påsidanom-fråga är om man får med office-paketet vid köp av vista 32-bit home premium för annars kanske det är den olagliga versionen av office som skapar detta problem ?
Office-paketet är en separat produkt som inte ingår när man köper ett operativsystem. Kanske förekommer kampanjer ibland, men i övrigt finns det ingen koppling.
Office-paketet är en separat produkt som inte ingår när man köper ett operativsystem. Kanske förekommer kampanjer ibland, men i övrigt finns det ingen koppling.
okej, så mitt problem kan alltså då lösas om jag avinstallerar office-paketet då då det antagligen är boven i dramat ? eller ?
Problemet då är att jag inte kan jobba hemmifrån på ett tag...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!