Usch ja fyfan vad jag hatar min röst. Om jag lyssnar på en inspelning av mig när jag pratar så hör jag fan inte vad jag själv säger. I mitt huvud låter det som att jag har en ganska mörk röst men i verkligheten så låter det bara som att jag är täppt i näsan. OCH DET ALLRA VÄRSTA! Det låter fan skitbra när jag sjunger för mig själv, riktigt jävla bra och jag kan behärska en massa olika sångstilar och allt möjligt tjaffs. Men så fort jag har testat att spela in min sång så märker jag att det låte förjävligt och att jag inte kan ta en enda ton.
jag har allltid älskat att sjunga men jag gör det bara när jag är med mina närmsta vänner, när jag är skitfull, när jag skämtar eller när jag är helt ensam.
om det är något jag avundas och skulle ge allt för så är det en bra sångröst.
ta tillvara på era resurser ni som har sångröst. jag hoppas verkligen att jag nån dag ska märka att "fan om jag sjunger så här så låter det riktigt ballt" men jag tvivlar på det. Nu kan jag inte ens sjunga Håkan Hellström-falskt, min sång låter tusen ggr värre
Tips till TS: Det kommer att ta ett tag för dig att vänja dig vid det. Samma sak om man inte är van vid att bli filmad och sen ser sig på film eller att man inte är van vid att bli fotad och sen ser en bild, det tar emot ibörjan men sen vänjer man sig. Lägg upp en låt här så får du nog en rättvis bedömning där du slipper att din mamma säger "du sjunger bäst i världen" osv