2008-11-23, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Nu är ju inte jag någon expert, men jag kan tänka mig att dessa individer, narkomaner pratar ganska snabbt när de blir häktade, lär ju vara rätt jobbigt att sitta i häktet utan droger. Inga jag skulle lita på i dessa situationer direkt.. men vad vet jag..

Nja, beror ju på situation, många missbrukare är inte de varmaste anhängarna av polisiära insatser, speciellt inte om det kan slå tillbaks mot en själv. Som en bekant sade; 'det är inte direkt skönt när man sitter häktad, men alla behöver ju en paus'.
Citera
2008-11-24, 01:07
Medlem
Något nytt om Vår älskade och saknade vän ?

Ingen som hört ngt nytt ????
Citera
2008-11-24, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apadolmee
Grejen är att Grubbe, med alla dess postnummer dvs 90354 osv de dom har iaf, har flest personer som är i brottsregistret än någon annan stadsdel.. har jag för mig att det var eller var dom 2a och haga vad 1a..

Haga är det finaste stadsdelen i Umeå.
Citera
2008-11-24, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RödaBaronen
Haga är det finaste stadsdelen i Umeå.

Nja.. Precis som Apadolmee skrev så bor det betydligt många fler brottslingar på Haga än på Ersboda. Men vad du menar med "finaste", allt är relativt.
Citera
2008-11-24, 09:01
Medlem
beastieboy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bläckfisken
Träffade Neg*er Ji**y några gånger, Ume är en liten stad, kände honom dock inte så väl. Vill minnas att han hängde m Tony och Grubbe- Böleängs grabbarna. Gillade röka o pulver. Bobban har jag känt sedan han var i sena tonåren. Vi umgicks flitigt under några år. Skickade kondoleanser till Ri*ard, hans äldre bror...

Vilka är Böleängs grabbarna?
Citera
2008-11-24, 17:58
Medlem
Mandarks avatar
Törs man fråga vad vitsen är med era "censureringar" av diverse mer eller mindre inblandade människors namn när en normalbegåvad schimpans kan lista ut vad som gömmer sig bakom stjärnorna? Om ni för en sekund inbillar er att ni blir mindre golare/skvallerkärringar eller vad ni nu oroar er för bara för att ni slänger in några *** så är ni nog ganska så d*mm*a i h*v*det...

Otrevlig historia det här...trodde att det var en polare som hade blivit misshandlad (innan det stod klart att personen ifråga dog och var 29 år istället för 20-25). Man känner sig alltid som ett svin när man blir lättad samtidigt som någon annan stackare dör.
Citera
2008-11-24, 19:17
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Törs man fråga vad vitsen är med era "censureringar" av diverse mer eller mindre inblandade människors namn när en normalbegåvad schimpans kan lista ut vad som gömmer sig bakom stjärnorna? Om ni för en sekund inbillar er att ni blir mindre golare/skvallerkärringar eller vad ni nu oroar er för bara för att ni slänger in några *** så är ni nog ganska så d*mm*a i h*v*det...

Otrevlig historia det här...trodde att det var en polare som hade blivit misshandlad (innan det stod klart att personen ifråga dog och var 29 år istället för 20-25). Man känner sig alltid som ett svin när man blir lättad samtidigt som någon annan stackare dör.

Som jag har förstått det är i alla fall en av anledningarna till att lägga in ** i namnen att det inte ska vara så lätt att Googla på ett namn och hitta hit till trådarna på FB.
Citera
2008-11-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Vilka är Böleängs grabbarna?

Ja nu vart jag nyfiken också.
Citera
2008-11-26, 14:00
Medlem
händer det nåt?
Citera
2008-11-27, 22:53
Medlem
Bläckfiskens avatar
Med Böleängsgrabbarna åsyftar jag de yngre förmågor som fanns runt Jö**en M**ter och Ste**n Å**èn runt millenieskiftet... Gamla Blå vip-rummet, ni vet? En hel del av dessa grabbar fanns/finns idag i Bobban å Ne**r J**mys miljöer... Benso, smårån och bryt...
Citera
2008-11-28, 09:25
Medlem
bnks avatar
Haha M**ter, vilken stolle...
Citera
2008-11-29, 13:07
Medlem
Bläckfiskens avatar
Jo, oj vad historier den knickedicken genererat. Han behöver inte oroa sig för något Nobelpris direkt En liten fågel kvittrade i mitt öra att han nyligen skulle blivit RD... Herregud, kommer ihåg 2002, när han körde omkull i 90 knyck m tjålad eumoped på en helt jämn raksträcka på Sofiehem, och skyllde på vattenplaning trots att det inte hade regnat på dagar Undrar om han har hoj idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in