2011-12-18, 00:29
Medlem
apanola IIs avatar
fy fasen vilken bild!
Där vände sig min mage, vilket äcklig hon-neger han fått tag i. Detta kan bara förklaras av att RP blivit gravt alkoholiserad och att de sista hjärncellerna nu supits bort, arma Rikard, jag lider med hans anhöriga.
Citera
2011-12-18, 00:32
Medlem
Den där kvinnan ser ut att ha råkat ut för en rätt rejäl earth cake.
Citera
2011-12-18, 01:12
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Den där kvinnan ser ut att ha råkat ut för en rätt rejäl earth cake.

Ja inte ser hon ut som Pellelope Crus, Panaloppis Cris, Puntalapa Cras iaf.
Citera
2011-12-18, 15:22
Medlem
Nu skall vi inte missunna "Ricky" att vara lycklig.
Var inte David Bowie ochså tillsammans med en negress...????....

Ja,ni ser....
Citera
2011-12-18, 15:55
Medlem
Min brors kusins avatar
Har ni inte tänkt på att även hon kan ha varit lätt desperat och fick ta vad som fanns....

Sättet som han visar upp sin kärlek i slaskpressen känns ändå inte helt friskt
Citera
2011-12-18, 17:01
Medlem
Cashews avatar
Jag ska inte kommentera hans nyfunna kärleks utseende efter att ha sett en taskig bild i kvällspressen, men däremot talar mycket för att Rickard kanske tar sig ett glas för mycket, inget fel i det, men att ställa upp i dylika reportage och beklaga sig och skämma ut sig tyder på väldigt dåligt omdöme.

Sen tycker jag nog att många här engagerar sig ohälsosamt mycket i vad andra människor gör, men det är väl priset man får betala för att vara med i tidningen.
Citera
2011-12-18, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nu skall vi inte missunna "Ricky" att vara lycklig.
Var inte David Bowie ochså tillsammans med en negress...????....

Ja,ni ser....

Bowie är ju fortfarande gift med sin "negress", modellen Iman:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Iman_(model).jpg

Den stora skillnaden är att hon åtminstone är ganska vacker!
Citera
2011-12-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Bowie är ju fortfarande gift med sin "negress", modellen Iman:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Iman_(model).jpg

Den stora skillnaden är att hon åtminstone är ganska vacker!
Kaka söker maka.....
Alla får lira i den division dom hör hemma.....Även jag...
Citera
2011-12-19, 11:36
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Sen tycker jag nog att många här engagerar sig ohälsosamt mycket i vad andra människor gör, men det är väl priset man får betala för att vara med i tidningen.

Ställer man upp i en kvällstidning och ska trycka upp sina perversioner i andras ansikten får man tåla att människor pratar om det.

Tror ni han fick pengar för att ställa upp eller var han för full att tänka på det?
Citera
2011-12-19, 12:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Ställer man upp i en kvällstidning och ska trycka upp sina perversioner i andras ansikten får man tåla att människor pratar om det.

Tror ni han fick pengar för att ställa upp eller var han för full att tänka på det?
Tror jag inte; han vill nog bara visa hur bra det går för honom, snygg tjej etc...
Citera
2011-12-19, 16:16
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror jag inte; han vill nog bara visa hur bra det går för honom, snygg tjej etc...

Nu är ju saken den att det är en ruskigt ful hagga som han har hittat under en blöt krogkväll. Sanningen ligger nog närmare att Rickard inte riktigt nyktrat till ännu. Vi måste komma ihåg att han haft en jobbig period.

Bortplockad från sitt jobb i rampljuset, sjukdom, operation, skilsmässa och deprimerad.. Mår så dåligt att han sökt sig till psyket.

Det är inte ovanligt att personer med svåra problem super sig bort från verkligheten i långa perioder. Han har bara träffat primaten i 6 veckor.

Han kan inte heller sköta sitt jobb och blivit inkallad till chefen:

Citat:
– I dag blev jag inkallad till chefen som undrade ”hur mår du egentligen? Vad är det med dig?”

– Jag sitter ju bara och tänker på Fanta hela tiden och är kär liksom. Jag kan inte riktigt jobba. Det är jättehärligt men lite handikappande. Det händer någonting här uppe, säger Rikard Palm.

Var det personliga utviket i tidningen ett sätt att undgå att få sparken?
Senast redigerad av wehrmacht 2011-12-19 kl. 16:19.
Citera
2011-12-19, 16:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Nu är ju saken den att det är en ruskigt ful hagga som han har hittat under en blöt krogkväll. Sanningen ligger nog närmare att Rickard inte riktigt nyktrat till ännu. Vi måste komma ihåg att han haft en jobbig period.

Bortplockad från sitt jobb i rampljuset, sjukdom, operation, skilsmässa och deprimerad.. Mår så dåligt att han sökt sig till psyket.

Det är inte ovanligt att personer med svåra problem super sig bort från verkligheten i långa perioder. Han har bara träffat primaten i 6 veckor.

Han kan inte heller sköta sitt jobb och blivit inkallad till chefen:

Var det personliga utviket i tidningen ett sätt att undgå att få sparken?

Jo, jag vet. Försökte bara göra mig lustig på Rikards bekostnad. Med nygg tjej menade jag...något.
Jag tror du ligger nära sanningen...
Edit: rattfyllan (-09) var ju inte heller en kul händelse
http://www.expressen.se/nyheter/1.1852363/rikard-palm-missnojd-med-rattfylleboterna
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2011-12-19 kl. 16:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in