Svensk media har ju blivit något så djävulskt feministisk, och man kan ju lätt räkna ut vilka det var som mobbade ner Rikard Palm till den osynliga positionen som nattuppläsare.
Hans självförakt når sin kulmen när han accepterar ett kärleksförhållande med en afrikansk kvinna, som garanterat inte kan motsvara R. Palms krav på intellektuell stimulans.
Det handlar inte om självförakt.
Det handlar om kärlek.
Kolla på det deprimerade vraket till människa, gått ned sig totalt och klär sig som en luffare. Går han på droger? Mår dåligt bara utav att se denna stackars människa som tror sig hittat kärleken i den fulaste äckliga tandlösa primat jag sett. Fan va hon måste lukta och vara full med bakterier och virus.
Fortsätter han förfalla i den här takten så är han Faktum-försäljare inom ett halvår...
Nu tycker jag ni är elaka. Hon kanske har ett hjärta av guld? Eller nåt.
För en gångs skull så ser jag fram emot hur det ska gå med denna kärlekshistoria mellan två människor jag inte ens känner. Vilket fantastiskt kärleksäventyr.
Jag kände mig lite väl elak efter att jag skrev mitt förra inlägg. Jag har ju ingenting emot Rickard. Men va faen, kolla på bilden. Jag ber om ursäkt om du någonsin läser detta Rickard, jag känner inte till hennes hjärta.
Men hon ser ju för fan ut som hon har åkt nedcabbat och fått 100-tals med myggträffar i pannan. Hon har dessutom en dubbelpiercing i en av de fettvalkar som ska simulera ögonbryn, en förlorad tand, nåt skrot i näsan, en T-shirt som verkar komma från en Islands resa i bästa fall och en klädinsamling i sämsta. Är det verkligen vad Rickard kan tänkas drömma om när han surfar med "private browsing" påslaget?
Jag tycker att det är vackert! Ni är så fula som menar att Fanta inte är vacker. Vad är vacker egentligen? Blond och blåögd? Såå jävla inskränkta NI är! En man möter ett djur och kärlek uppstår - det är fint. Fatta!
Seriöst så undrar jag hur skilsmässan tagit salig Rikard; vad händer när han vaknar upp och ser dessa bilder och tar Aftonbladet ansvar för den reaktion de i allra högsta grad är delaktiga till? Inte fan skriver de om detta för att det finns ett nyhetsvärde.
Han måste ha tappat omdömet fullständigt. Misstänker att han är alkoholiserad.
Rikard är väl inte alkoholiserad, bara väldigt trött, det är alla andra som är fulla ...
Citat:
SVT-profilen, före detta nyhetsankaret, Rikard Palm träffade Fanta Yayo på en pub på Södermalm i Stockholm.
Det var november och Palm var väldigt trött.
– Jag satt och funderade på att gå hem eftersom folk var så fulla.
Citat:
– Hon är den vackraste kvinnan jag någonsin sett.
Det här är med största sannolikhet årets roligaste uttalande. Karln måste vara galen! Fan, jag som verkligen gillade Rikard Palm. Nu kan man ju inte med den bästa viljan i världen känna någon som helst respekt för honom längre.