2008-11-26, 20:52
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Ärligt talat kan jag inte förstå att folk blir upprörda över detta. Han har gjort bort sig ett par gånger, och med detta fått "kultstatus". Men han är i ärlighetens namn fullständigt värdelös och med extremt bristande allmänbildning. Hans intervjuer i svt24 höll ibland så låg nivå att man var tvungen att byta kanal för att inte skämmas. Samma gällde den serien intervjuer han genomförde i (Bryssel?). Hualien!! Nej, på nattskiftet bara.

Jo, men så är Rickard Palm den lågutbildade mannnen på gatans favorit också!
Citera
2008-11-26, 20:55
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
I en annan tråd fick jag intryck av att många fb:are inte betalar TV-licens. Då inställer sig givetvis frågan, ni som klagat över Rikard Palms ändrade schema, betalar ni TV-licens? Det är ju på grund av dåliga intäkter som dom måste göra sig av med folk.

Nej det är för att dom inte har koll på ekonomin.
Citera
2008-11-26, 21:07
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Haha, fan vad det är underhållande med oprovocerad ilska.

Jaja, han har väl sagt det då. Ändrar inte min uppfattning om Aftonbladet.

Du...han har skrivit det och inte sagt det. Ibland är livet jobbigt
Citera
2008-11-27, 08:25
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Har man fru och barn och blir omplacerad till nattskiftet är det nog ett sätt för ledningen att man ska ruttna ur och säga upp sig. Det måste vara jäkligt jobbigt med ett sådant jobb om man har barn och det vet de om. Så istället för att sparka honom ser de till att han säger upp sig.

Hur många är det inte som är tvingade att jobba nattskift? Brandmän, poliser eller är alla tusentals inom vården? Jag gillade Rikard Palm, men efter allt det här gnället så orkar jag knappt se hans nuna i varken TV eller kvällstidningsreportage.
Man går inte och sjukanmäler sig för man får ändrade arbetstider!! Vad är de för jävla doktor som godkänner en sådan sjukskrivning? Skulle det funka för Ulla 52 som jobbar på något äldreboende också? Han får väl söka andra arbetsuppgifter om han inte klarar sitt yrke, jobba på ICA eller nått..

Jävla gnäll från gubben som var skön innan. HUR SKA HAN ORKA?!

Vi får väl sitta och se gubben falla sönder av sömnbrist och ensamhet, de här kan bli nätternas höjdpunkt, alla hans felsägningar lär ju öka med tröttheten och det är ju trots allt därför han har blivit stor, så för oss som tittar så är det här positivt och andelen roliga youtube-klipp lär skjuta i höjden.

Rikard Palm är den största cp-hypen sedan den där Väder-Tone.
Citera
2008-11-28, 03:01
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tku01
Han tycker väl helt enkelt att det är piss att jobba natt. Det lär väl gälla för de flesta!?

De flesta, nej nej, jag jobbar natt och har ett flertal bekanta som jobbar natt, det känns det ända rätta. Men pallar man inte får han se sig omkring efter jobbet på fyran kanske

Han har fattat vad det handlar om Gert
http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1382969/gert-fylking-det-ar-inte-synd-om-rikard
Citera
2008-11-28, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Jävla gnäll från gubben som var skön innan. HUR SKA HAN ORKA?!

Citera
2008-12-08, 08:46
Avslutad
Vad har hänt nu då, för imorse vaknade jag upp till morgonnyheterna med Rikard Palm!
Citera
2008-12-08, 10:52
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Vad har hänt nu då, för imorse vaknade jag upp till morgonnyheterna med Rikard Palm!
Såg också det, gjorde väl inga riktiga tabbar förutom att staka sig på Pa..h..Pakistan! och sedan säga lite uppgivet "Nu säger de Saab här i mina hörlurar!".
Lider nästan med honom, verkar nästan som om han tyckte att detta övergått från en kul grej till någon ting som ständigt hänger över honom. Pressen över att inte göra bort sig, igen.
Citera
2008-12-08, 21:35
Medlem
Jo jag såg han lite tvärt i rutan jag med. Så han har fått tillbaka samma jobb nu som förut?
Citera
2008-12-09, 23:08
Medlem
??
Citera
2009-02-05, 11:21
Medlem
Nu skall han skilja sig och gråter ut i Expressen, kommer nog snart en debattartiek på Newsmill också, det är säkert nattarbetets fel , det också.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1455550/rikard-palms-nya-bakslag-skiljer-sig
Citera
2009-02-05, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Nu skall han skilja sig och gråter ut i Expressen, kommer nog snart en debattartiek på Newsmill också, det är säkert nattarbetets fel , det också.

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1455550/rikard-palms-nya-bakslag-skiljer-sig
Nää stackarn. Klart att den senaste tidens förändringar har slitit på honom.
Jag hoppas vi får behålla honom i rutan. Jag ser så sällan på TV ändå, men de som är bra vill vi ju ha kvar!

TV4 borde göra sig av med den där Petra Nordlund som säger Falukorv i stället för Karlefors. Så dåligt, så lågt, där kan man säga hjärnsläpp.
Man låter inte inre stridigheter visa sig utåt, mot tittarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in