Att göra amfetamin är en komplicerad process för den som inte kan en en hel del kemi. Här är däremot ett sätt som alla kan göra:
Först måste du köpa amfetamin och knarka detta.
Hälften av amfetaminet du har använt kommer ut i urinen som oförändrat som amfetamin. Därför ska du dygnet efter du har knarkat urinera då i en metallspann. När spannen är full koka bort allt vatten på låg värme på spisen, så att det bara är pulver kvar. Detta pulver innehåller allt möjligt, men är ganska ofarligt. Ta och ät pulvret med en sked eller blanda med fanta. Innom en halvtimme är du pundig igen!!! Nu kan du börja om från början...
Med en destillations anläggning borde man kunna få ut rent amfetamin, men varför göra sig sådant besvär?
PS. Jag använder ingen narkotika själv..så skriv gärna extra kommentarer när du har provat min revulutionerande metod.
Nja, jag vet inte om det är min grej, men det vorde kul om det fungerade.
Det klart jag skulle. Fatta hur billigt man skulle kunna komma undan. Ungefär som folk som blir höga på flugsvamp, dom dricker ju pisset för att bli höga igen.
Kan någon komma med en källa till att 50% av amfetaminet utsöndras oförändrat i urinen?
Det beror lite på ens urin:
Citat:
6.3 Biological half-life by route of exposure
Under normal conditions, about 30% of amphetamine is
excreted unchanged in the urine but this excretion is highly
variable and is dependent on urinary pH. When the urinary pH
is acidic (pH 5.5 to 6.0), elimination is predominantly by
urinary excretion with approximately 60% of a dose of
amphetamine being excreted unchanged by the kidney within 48
hours. When the urinary pH is alkaline (pH 7.5 to 8.0),
elimination is predominantly by deamination (less than 7%
excreted unchanged in the urine); the half-life ranging from
16 to 31 hours (Ellenhorn, 1997).
Men man ska ju haft i sig några gram och dessutom vara jävligt fattig + amfetaminberoende för att nyttja denna metod. Tror jag skippar den, så farligt dyrt är det ju inte direkt med tjack!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!