Citat:
Ursprungligen postat av Troppen
Det är ingen som någongång har tänkt på att Bo kanske är ute och provocerar lite? Han är rätt ökänd för att vara en liten mediakåt provokatör. Härligt också att läsa alla små intelligenta nasse kommentarer, tillför debatten jäkligt mycket.
Det där sista tyckte Herr Lindholm också, för nästan två år sen.... 2008-12-26, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Lindholm
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Som alla vet så går judar och yttrandefrihet inte ihop överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Kan bara stämma in med vad tidigare skribenter har sagt. Det är inte ett dugg förvånande att det är just en jude som vill införa en orwellisk kvalitetsgranskning.
Hans stamfränder är säkert villiga att erbjuda teknisk expertis och att, för en avgift, själva axla ansvaret att se till att bara kvalitetssidor får finnas kvar på nätet. Och mulattministern skuttar lydigt när judarna knäpper med fingrarna.
Med yttrandefrihet är det är lättare att ta reda på vad folk går för. Med Rothsteins kvalitetsgranskning så hade jag varit tvungen att gissa. Nu *vet* jag att ni två har judenojja!
https://www.flashback.org/sp14302232
Hur vet man skillnaden? Dvs mellan vad folk
går för (via yttranden), och när dom bara är
mediekåta och
ute och provocerar lite?
När man inte behöver
gissa?
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Med Rothsteins kvalitetsgranskning så hade jag varit tvungen att gissa. Nu *vet* jag [...]
Nu *vet* jag ....
Hur vet man vad den kvalitetsgranskande professorn
går för? :
Citat:
Det är ingen som någongång har tänkt på att Bo kanske är ute och provocerar lite?
Bloggarnas mystär(efter Stagnelius).
Mänska! vill du
bloggens vishet lära,
o, så hör mig! Tvenne lagar styra
denna bloggen. Förmågan att
tillföra
är den första. Tvånget att
provocera
är den andra. Adla du till frihet
detta tvång, och helgad och försonad
över
Nätets kretsande
bloggar
skall du ingå genom
kvalitetsgranskningens portar.
Som professorn själv har påpekat om sin ingång genom portarna:
Citat:
Ursprungligen postat av SvD
För alla "vanliga" människor som inte når ut via debattprogram och insändarsidor – i vilken utsträckning ska de kunna få göra sin röst hörd?
– Det där är en felaktig föreställning. Jag fick lika mycket publicerat innan jag blev professor. Det handlar om att det måste finnas en kvalitetsgranskning. Får alla kränka alla får vi inte ett bättre samhälle, säger Bo Rothstein.
https://www.flashback.org/sp13768230 (min fetning)
Bara vissa ska får kränka alla!