2008-11-18, 21:06
Medlem
danny79s avatar
Jag och säkert alla andra blir fruktansvärt kåt av tjack och Ghb. Finns det fler droger som gör en fruktansvärt kåt? Lagliga som olagliga.
Citera
2008-11-18, 21:23
Medlem
C8H11Ns avatar
De flesta CNS-drogerna. Alkohol.
Citera
2008-11-18, 21:28
Medlem
RosaPsykoss avatar
subutex ^^
Citera
2008-11-18, 21:29
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Jag och säkert alla andra blir fruktansvärt kåt av tjack och Ghb. Finns det fler droger som gör en fruktansvärt kåt? Lagliga som olagliga.

Som sagt, u said it.

Gobbe + Tjack är oslagbart.
Citera
2008-11-18, 22:00
Medlem
eeeagles avatar
..alla
Citera
2008-11-18, 22:03
Medlem
WaRs avatar
Tjack, gobbe, alkohol. I den ordningen. E/hallucinogener blir jag allt annat än kåt av, cannabis gör mig (iaf på sikt) mindre kåt.
Citera
2008-11-18, 22:05
Medlem
pwrs avatar
alkohol. satsar dock helhjärtat på spriten helst
Citera
2008-11-18, 22:06
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Alkohol, cannabis och Spice kan alla göra mig kåt. Det kan nog det mesta som får mig att slappna av lite grann. Benso vet jag inte, jag brukar inte ta det i sådana sammanhang så kåthet blir aktuellt men jag kanske borde prova? Kan dock tänka mig att benso är avtrubbande på ett sätt som kanske inte direkt befrämjar kåthet.

Har inte erfarenhet av några starkare CS-droger, efedrin verkade i varje fall inte göra mig kåt och naturligtvis heller inte koffein eller nikotin.
Citera
2008-11-18, 22:09
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Tjack, gobbe, alkohol. I den ordningen. E/hallucinogener blir jag allt annat än kåt av, cannabis gör mig (iaf på sikt) mindre kåt.

Intressant, jag kan inte påminna mig att jag blev mindre kåt när jag var vanemässig CB-rökare, snarare mer. Är det bara så att intresset minskar rent allmänt om du röker ofta eller hur yttrar det sig?
Citera
2008-11-18, 22:16
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant
Intressant, jag kan inte påminna mig att jag blev mindre kåt när jag var vanemässig CB-rökare, snarare mer. Är det bara så att intresset minskar rent allmänt om du röker ofta eller hur yttrar det sig?

Ja precis. Sexualdriften går ner markant om jag röker dagligen i några dagar helt enkelt. Har hört någonstans att cannabis skulle sänka ens testo-halt men jag vet inte... Blir iaf mindre kåt när jag röker.
Citera
2008-11-18, 22:20
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmanuelFjant

Det är allmänt känt att Cannabis minskar sexlusten vid missbruk iallafall.
Jag och flickvännen har själv erfarenhet av det men alla är vi olika.

Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Har hört någonstans att cannabis skulle sänka ens testo-halt men jag vet inte... Blir iaf mindre kåt när jag röker.

Stämmer fint.
Cannabis minskar produktionen av det manliga könshormonet testroson samt minskar produktionen av sperma.
Citera
2009-03-05, 12:43
Medlem
Missbabybelles avatar
Mephedrone gör ditt sex bäst i världen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in