Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Nej, dom ger bara en överdos narkosmedel. Så att dom somnar och dör.
Okej, då lär det inte bli bättre om du bedövar hunden ännu mer.
Jag hade inte gjort det. Fin tanke av dig, men jag tror inte hunden njuter av ruset som vi gör. Tror hunden mest blir rädd.