2008-11-15, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H3RM4N
Okej, tack så mycket för hjälpen
Men det är en sak till..Min brossa sa att om man omformaterar datan så gäller inte garantin i affären om något händer.
Är det sant?

Din brossa är konstig och har antagligen inte tillräckligt med kompetens för att veta vad han snackar om.
Garantin gäller vad du än installerar och gör med DATORN (inte datan) men garantin gäller INTE om du öppnar chassit och pillar I datorn..
Citera
2008-11-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ja jag kan väll ringa imorgon då
För jag menar om jag omformaterar datan och sen om det ändå inte funkar då har det varit helt onödigt och om garantin inte gäller så har det bara varit sämre :O

Jo det är ju sant.
Men å andra sidan skulle felet vara kvar vid en formatering så är det ju troligtvis så att det kan vara något fel på grafikkortet.
Citera
2008-11-15, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wiiga
Jo det är ju sant.
Men å andra sidan skulle felet vara kvar vid en formatering så är det ju troligtvis så att det kan vara något fel på grafikkortet.

Okej, men mitt CS fungerar på OpenGL och Software, men inte D3D.. Det laggar och har massa vita streck och sånt.
Om CS funkar kan det väll inte vara fel på grafikkortet,eller?
Citera
2008-11-15, 00:12
Medlem
Bacteriazs avatar
Dags att lämna forumet ändå, eller?
Citera
2008-11-15, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Din brossa är konstig och har antagligen inte tillräckligt med kompetens för att veta vad han snackar om.
Garantin gäller vad du än installerar och gör med DATORN (inte datan) men garantin gäller INTE om du öppnar chassit och pillar I datorn..

Aha, okej tack
Citera
2008-11-15, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacteriaz
Dags att lämna forumet ändå, eller?

Huh?
Citera
2008-11-15, 00:18
Medlem
Citat:
Okej, tack så mycket för hjälpen
Men det är en sak till..Min brossa sa att om man omformaterar datan så gäller inte garantin i affären om något händer.
Är det sant?

ring och fråga vetja så kanske din "brossa" får svar eller kolla i dina kvitton och garanti

Jizzes säger jag bara
Citera
2008-11-15, 01:05
Medlem
Bacteriazs avatar
Citat:
Huh?

Ja, med tanke på att du endast är 13 år?
Citera
2008-11-15, 01:20
Medlem
Lämna flashback grabben. Kolla om du får hjälp på pajen eller ngn annan skit sida som de finns gott om på internet. Där finns de massa unga newbies, som precis som dig, inte är ett dugg teknisk..
Citera
2008-11-15, 02:53
Medlem
Rabbelitos avatar
Installera om drivrutiner, lol..
Citera
2008-11-15, 06:56
Medlem
tempeZZts avatar
Tretton bast.
Kan inte skilja på dator och data.
Kan inte skilja på tråd om forum.
Skriker hjälp i topic.
Skriker order i topic.

Fy fan för dagens barn.
Citera
2008-11-15, 08:53
Medlem
CaptenMärtas avatar
Citat:
blabb,blabb
Det handlar inte om hur spelen/programmen fungerar på datorn det är hårdvaran (Det som sitter i datorn) som det troligen är fel på, om det är fel på hårdvaran så titta om garantin fortfarande gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in