Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-12, 21:50
Medlem
Kommer ni införa ett subforum för snickeri?
Känns som att jag har läst om ganska många snickare här..

Va tror ni?
Citera
2008-11-12, 21:53
Medlem
Brullas avatar
Vad skall diskuteras? Vilka hammare som är bäst? Kom tillbaka till träningsforat istället
Citera
2008-11-12, 22:04
Medlem
Kämpendahls avatar
Finns det inte något snickarforum eller renovera hemmaforum på nätet? Måste Flashback hålla med allt mellan himmel och jord? Snickeri och hemslöjd är ändå ganska fjärran från de ämnen Flashback avhandlade när det en gång i tiden startade som en undergroundtidning.
Citera
2008-11-12, 22:23
Medlem
Alla forum är dåliga.. FB är ju den enda som är bra

Men man kan diskutera renovering, tips och tricks etc. Kan ju lägga upp massa bilder från projekt man har gjort osv..
Citera
2008-11-12, 22:23
Medlem
Ska läsa där nu brulla^
Citera
2008-11-12, 23:20
Medlem
johnny_viciouss avatar
Borde inte många av dom tänkta diskussionerna passa under avdelningar som vi redan har? Typ bostad, hem och trädgård?
Citera
2008-11-13, 11:06
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Borde inte många av dom tänkta diskussionerna passa under avdelningar som vi redan har? Typ bostad, hem och trädgård?

Absolut, vi har redan trådar om VVS-frågor m.m. Skulle kunna klistra en snickartråd om det visar sig att underlag finns.
Citera
2008-11-13, 11:46
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

I mina ögon så räcker det med den forumsdelen.
Är för några trådar om det hela för ett subforum.
Citera
2008-11-13, 11:54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jösses, vad är nästa förslag...en gardinavd?

Vore väl själva fan om inte både ovan föreslagna avd samt en hel del annat passar ts snickarlåda..
Citera
2009-12-07, 21:27
Medlem
TomBakers avatar
Jag saknar fortfarande en avdelning för snickeri. Är det forfarande inte aktuellt?
Citera
2009-12-07, 21:49
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBaker
Jag saknar fortfarande en avdelning för snickeri. Är det forfarande inte aktuellt?

Vi tillåter fortfarande dylika trådar i bostadsforumet. Vi har dessutom ett underforum för inredning nu där ganska många snickeri/renoverings/möbel-trådar passar bra in. Utesnickerier funkar i det vanliga bostadsforumet. Vad är det för trådar du tänker på?
Citera
2009-12-08, 16:39
Medlem
nazipoliss avatar
saknar också den snickardelen, där man kan gå in och få tips, idéer osv istället för att starta nya trådar för småsaker!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in