2008-11-12, 19:40
Medlem
BlackSmokes avatar
Ja klockan 20 börjar det, tänkte att denna serie också ska få en egen tråd
Citera
2008-11-12, 20:29
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackSmoke
Ja klockan 20 börjar det, tänkte att denna serie också ska få en egen tråd

Hilde och Racso rockar ju
Citera
2008-11-12, 20:38
Medlem
Skönt rum killen hade i tvättstugan!
Citera
2008-11-12, 21:40
Medlem
grym WT-varning på de kedjerökande kärringarna som arbetade som bingovärdinnor och drack kaffe med baileys.
Citera
2008-11-12, 21:47
Medlem
OlleVieros avatar
Det var ett rätt skönt inledningsprogram. Det är ganska befriande att se norrbaggar i det fria. Om det varit svenskar hade den kollektiva skammen varit för svår att uthärda. Det där ska jag se i fortsättningen.
Citera
2008-11-12, 21:52
Medlem
Trumpeters avatar
Äsch, missade detta. Får se om man kan hitta det någonstans.
Citera
2008-11-13, 00:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Visst har man har sett det förr och upplevt det förutsatt att man själv varit på charter, men ändock så underhållande att se! Bästa var ju Bingo-pinglornas extas över att det fanns badkar i badrummet.
Citera
2008-11-13, 00:58
Medlem
ArturoBandinis avatar
Herregud, färjandeltagarna är ju INGENTING mot packet i det här! De kedjerökande bingovärdinnorna som kollar procent framför pris i tax-freen, den feta grisen som tydligen hade skadat ett ben (fast det inte syntes?) som spexade till det med en jättestor peruk samtidigt som hon rågarvade och big brother-killarna som sticker utomlands och skaffar sig HIV.

Herregud vad killen i beige tröja tyckte att grisen var pinsam när hon kom där med peruken! Hon är ju för fan som David Brent fast på riktigt!
Senast redigerad av ArturoBandini 2008-11-13 kl. 01:01.
Citera
2008-11-13, 02:28
Medlem
requiem1s avatar
Vem fan tror att ett program där alla pratar norska skulle kunna fungera i sverige?!

Den feta tanten som ju verkar så otroligt nervös och antagligen har självförtroende som en jude i tyskland skulle dom ju kunna döda. Hennes jävla garv gick mig fan på nerverna och när hon skulle vara rolig med peruken och lekte med sin hundjävel ville jag bara hänga mig.

Dom två bingo-damerna som ska vara så jävla klämiga och har suttit i ett rum och ansvarat för den norska bingoeliten i 30 år men som nu ska se världen och åker till europas mest turistrika land för att sitta på något hak för att sedan bli så förbannade på alla fulla engelska turister så som går hem till hotellet och dricker sin jävla baileys

81 åring verkade dock ganska skön .. lugn och sansad. Allt annat än sin son som flänger runt och ska skämta med allt och alla o tron att han är världsvan och visar morsan hur det ska gå till när det i sjävla verket är han som nog skulle behöva 3 personliga assistenter.

sen dom unga killarna som jobbade där och festade varje dag verkade ju softa.

ursäkta om det blev lite väl långt och hatiskt, men kollade precis klart och tyckte det här var fruktansvärt irriterande rakt igenom (nästan)
Citera
2008-11-13, 09:14
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
Vem fan tror att ett program där alla pratar norska skulle kunna fungera i sverige?!

Den feta tanten som ju verkar så otroligt nervös och antagligen har självförtroende som en jude i tyskland skulle dom ju kunna döda. Hennes jävla garv gick mig fan på nerverna och när hon skulle vara rolig med peruken och lekte med sin hundjävel ville jag bara hänga mig.

Dom två bingo-damerna som ska vara så jävla klämiga och har suttit i ett rum och ansvarat för den norska bingoeliten i 30 år men som nu ska se världen och åker till europas mest turistrika land för att sitta på något hak för att sedan bli så förbannade på alla fulla engelska turister så som går hem till hotellet och dricker sin jävla baileys

81 åring verkade dock ganska skön .. lugn och sansad. Allt annat än sin son som flänger runt och ska skämta med allt och alla o tron att han är världsvan och visar morsan hur det ska gå till när det i sjävla verket är han som nog skulle behöva 3 personliga assistenter.

sen dom unga killarna som jobbade där och festade varje dag verkade ju softa.

ursäkta om det blev lite väl långt och hatiskt, men kollade precis klart och tyckte det här var fruktansvärt irriterande rakt igenom (nästan)

Äsch, Hilde var ju störtskön ju. Tycker det är klockrent med sådana där överglada människor som lever i sin egen värld. Inget ont i dem. Hon mår nog väldigt bra, och det är väl gott så.

Sen håller jag med henne att det såg jävligt fult ut när Racso låg i kofferten i samma pos som en människa skulle legat
Citera
2008-11-19, 20:39
Medlem
Alegis avatar
Måste man se ut som den där mörka hingsten (unga killen som jobbar som bartender) för att få snygga tjejer?

Han verkar vara dryg men får snygga tjejer ändå.

Rolig serie för övrigt.
Citera
2008-11-19, 20:48
Medlem
Var i helvete hittar dom alla spån? Mannen som tagit med morsan på 105år och nån kort gaypolare är ju inte lagomt störda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in