Vem fan tror att ett program där alla pratar norska skulle kunna fungera i sverige?!
Den feta tanten som ju verkar så otroligt nervös och antagligen har självförtroende som en jude i tyskland skulle dom ju kunna döda. Hennes jävla garv gick mig fan på nerverna och när hon skulle vara rolig med peruken och lekte med sin hundjävel ville jag bara hänga mig.
Dom två bingo-damerna som ska vara så jävla klämiga och har suttit i ett rum och ansvarat för den norska bingoeliten i 30 år men som nu ska se världen och åker till europas mest turistrika land för att sitta på något hak för att sedan bli så förbannade på alla fulla engelska turister så som går hem till hotellet och dricker sin jävla baileys
81 åring verkade dock ganska skön .. lugn och sansad. Allt annat än sin son som flänger runt och ska skämta med allt och alla o tron att han är världsvan och visar morsan hur det ska gå till när det i sjävla verket är han som nog skulle behöva 3 personliga assistenter.
sen dom unga killarna som jobbade där och festade varje dag verkade ju softa.
ursäkta om det blev lite väl långt och hatiskt, men kollade precis klart och tyckte det här var fruktansvärt irriterande rakt igenom (nästan)