Det var ett lite tamt avsnitt igår. Synd då det första såg så lovande ut att serien skulle kunna bli en klassiker.
Den där lilla killen som släpade runt på gitarren verkar vara lite bakom.
Är det ingen fler än jag som ser den här serien med glädje?? Det är stor norsk komik, nästan lyteskomik skulle man kunna säga ibland.
Ikväll klockan 20.00 kör dom igen, och nu har tydligen Svein och lilla bögkompisen blivit utkastade från hotellet.
Är det ingen fler än jag som ser den här serien med glädje?? Det är stor norsk komik, nästan lyteskomik skulle man kunna säga ibland.
Ikväll klockan 20.00 kör dom igen, och nu har tydligen Svein och lilla bögkompisen blivit utkastade från hotellet.
givetvis följer jag denna studie i norsk WT. den ena bingovärdinnans dotter har pizzamage...och svein har garanterat ADHD. thats my 5 cents!
Fy, jag har aldrig och kommer aldrig åka på charter. Svein är helt störd i huvudet och den tjocka tanten med baddjuret får en trotsig tvååring att framstå som en dröm.
usch det var det jag blev arg på för att jag trodde de skulle sända någon sådan skit och efterlyst var slut för säsongen ..
nägra halvtjocka danskor .... som tur är blev det efterlyst