2008-11-12, 14:29
  #1
Medlem
x_776s avatar
Jag undrar vilken gainer som har fungerat bäst på dig, vet att det beror på person till person

Mvh
Citera
2008-11-12, 14:32
  #2
Medlem
chieftains avatar
Den som innehåller flest kalorier gör det enklast för dig att gå upp i vikt.
Citera
2008-11-12, 14:35
  #3
Medlem
InBreeds avatar
Bra livsmedel och näringslära har fungerat bäst på mig. "Det finns inga dåliga livsmedel bara dåliga kostupplägg" tror kinggrub sa det i någon tråd. Mycket bra citat.
Citera
2008-11-12, 16:01
  #4
Medlem
Blanda din egen gainer, Malto+vassle då kan du välja mängden malto efter hur hårt pass och hur mycket du behöver fylla på lagrerna. Blir oftast billigare också finns 25kg säckar med malto att köpa.

MVH
Citera
2008-11-12, 16:03
  #5
Medlem
Gainervalet spelar mindre roll, då du bara kan öka dosen för att komma upp en den kalorihalt du är nöjd med.

Bäst tycker jag är att blanda egen som någon sa tidigare. Då kan du välja exakt protein/kolhydrat ratio.
Citera
2008-11-12, 16:12
  #6
Medlem
x_776s avatar
men jag vill veta hur mycket ni gick upp och hur mycket ni tog
Citera
2008-11-12, 17:37
  #7
Medlem
InBreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x_776
men jag vill veta hur mycket ni gick upp och hur mycket ni tog

Det handlar om hur mycket kcal du trycker i dig och hur mycket kcal som förbrukas. Det handlar inte om att du behöver XX gram från någon speciellt gainer tillverkare. Du kan inte jämnföra dig med andra och gå efter deras mått. Om du inte ser exakt ut som den personen som du jämnför dig med.

Hänger du med?

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Det är bra guide för deff, men jag tycker att du ska läsa den iaf. Sen kan du ta och kika in på näringstrådarna/gå-upp-i-vikt trådarna här på FB under Nyttiga trådar.
Citera
2008-11-12, 18:47
  #8
Medlem
smhi2s avatar
Viktigt ämne Viktigt: ***Nyttiga trådar och länkar, läs innan du startar en ny tråd!!!***
https://www.flashback.org/showthread.php?t=381988

Tycker att du borde läsa de "nyttigare trådarna", då det känns som att du inte kan så himla mycket kring detta ämnet.
Citera
2008-11-12, 18:48
  #9
Medlem
BRZMs avatar
En gainer med fin fördelning av innehållet. Märke kvittar så länge den innehåller rätt saker.
Citera
2008-11-12, 19:32
  #10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av x_776
men jag vill veta hur mycket ni gick upp och hur mycket ni tog

du kommer inte få det svar du väntar dig eftersom det svaret inte finns(är korrekt).

Alla föregående talare förklarar allt väldigt bra.. Drick grädde och käka mycket socker så ska du se att du får dig en fin liten kula på magen.. Lycka till !

Citera
2008-11-12, 20:03
  #11
Medlem
x_776s avatar
Men jo jag vet allt det där redan men vill veta hur mycket ni har gått upp bara
Citera
2008-11-12, 20:29
  #12
Medlem
InBreeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x_776
Men jo jag vet allt det där redan men vill veta hur mycket ni har gått upp bara

Jag har gått upp från 90-91kg till 98kg sen juni/juli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in