Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Visst är det tråkigt, men kruxet är ju att skoluppgifter så lätt reformuleras till fullgod topik; Hur rensa då, och sedan försvara konsekvensen i en subjektiv bedömning? Bjäbbe den som bjäbba kan, och banne mig! tror jag inte jag föredrar den osminkade varianten, så ser man lätt vad undvikas må – om nu orkafolket ännu orkar posta.
I Litteratur sitter
Ang. skoluppgifter o. dyl. nålad.
Oj då.. men då får "vi" fortsätta att svara på nonsensfrågor då?
Orkafolket, om det är de som postar idiotfrågorna lär inte ta slut under DIN livstid Z, men om du med "orkafolket" menar dem som i likhet med mig orkar bry sig och försöker göra FB till ett bättre och seriösare ställe så skall du inte förvånas om många av dem tröttnar..
Kanske rent av pga den inställningen som du har att den som ifrågasätter något: "bjäbbe bäst den som bjäbba kan",,
Point taken.. Trams och idioti föredras framför kritik som inte faller just Z i smaken..
Hur rensa då frågar du.. när och till vem försvarar du beslut tagna i outlaw?
Känner du att du inte vill, kan eller vågar ta ett beslut själv så delegera det till eller dela det med dina kollegor?
Skolfrågorna skall väl inte som du säger "reformuleras till fullgod topic" utan de skall formuleras till fullgod topic i trådstarten?
Du föredrar den "osminkade" varianten.. Men inte hur osminkad som helst? För då fanns det ingen moderator alls och ingen Z som kunde välja och vraka över vad som var rätt och fel?
Nä, lagom skall det vara.. så fritt så att Z med vänner kan ha ett liv men inte så fritt att de inte behövs...
Jag känner inte dig.. har sett ditt namn o trott att du var seriös men du är bara löjlig.
Vi kan ju alla ställa oss upp och lova varandra att vi hjälper alla fjortisar med sina andragradsekvationer, uppsatser om skillnaden mellan Obama och McCain mm, utan att de över huvud taget presterar så mkt som en början till det de vill ha hjälp med..