• 1
  • 2
2008-11-10, 16:03
Medlem
Sedan cirka en vecka tillbaka kommer det upp en ruta när jag startar datorn som säger att jag ska aktivera windows, går dock att välja "aktivera senare" om man väntar 12 sekunder. Sedan får jag den lilla nyckelsymbolen i aktivitetsfältet och en "pop-up" som säger ""Du kan vara offer för förfalskad programvara. Ta reda på om din kopia av windows är genuin", eller något liknande.

Gissar att rätt vad det är så blir min dator låst för att jag skjutit upp aktiveringen för länge, därför tänkte jag be er om hjälp.

Jag använder en crackad version av Vista ultimate 64 bitars. När jag installerade den för över ett halvår sedan var det bara att "tuta och köra", efter att man installerat vista så var det klart, den var liksom "för-crackad". Av något skäl har nu denna crack slutat fungera verkar det som. Hur kan jag cracka vista på annat sätt nu?
Citera
2008-11-10, 16:05
Medlem
kimdah2002s avatar
Har du provat att söka? 1008 andra har säkert ställt samma fråga...
Citera
2008-11-10, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Har du provat att söka? 1008 andra har säkert ställt samma fråga...

Du får ursäkta min bristande kompetens men jag kan verkligen inte hitta någon vettig tråd. Hittar endast trådar där trådskaparen får svaret "sök, det har tagits upp en massa gånger förut".

Edit: Gjorde slag i saken och laddade i alla fall ner denna crack från piratebay och installerade. Var bara att dubbelklicka på ikonen, trycka "Next" och vänta tills datorn startas om och sedan är det klart! Funkar alldeles utmärkt precis som det står i kommentarerna på tpb och aktiverar alla versioner av Vista! Man är ju alltid lite rädd för att få nån skit på datorn när man tankar cracks ju.

Hoppas någon kan få användning för den!

http://thepiratebay.org/torrent/4139...008-w00tageman
Senast redigerad av teäspe 2008-11-10 kl. 19:15.
Citera
2008-11-10, 21:11
Medlem
kimdah2002s avatar
Och jag som trodde det var förbjudet att direktlänka till torrents
Citera
2008-11-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Och jag som trodde det var förbjudet att direktlänka till torrents

Oj, är det? Kanske bäst att ta bort länken då innan någon mod ser. Jag antar att det är tillåtet att ange sökkriterier på en torrentsida dock?

Edit: Nähä, var visst försent för att editera..
Citera
2008-11-10, 21:38
Medlem
blackboxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teäspe
Oj, är det? Kanske bäst att ta bort länken då innan någon mod ser. Jag antar att det är tillåtet att ange sökkriterier på en torrentsida dock?

hehe gjort många misstag nu
Citera
2008-11-10, 23:37
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teäspe

Jo, man får liksom beskriva hur och var man kan finna torrentfiler, fast inte direktlänka..

gissa om du kommer att bli för evigt bannad ifrån FB-forumet nu!!
Citera
2008-11-11, 00:15
Medlem
SAMSONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jo, man får liksom beskriva hur och var man kan finna torrentfiler, fast inte direktlänka..

gissa om du kommer att bli för evigt bannad ifrån FB-forumet nu!!

man får väl en varning först ? eller åker man ut direkt!

Citat:
0.08. Viss spridning av upphovsrättskyddat material är förbjudet

Det är inte tillåtet att efterfråga eller publicera direktlänkar som ger tillgång till upphovsrättskyddade filer och material som exempelvis musik, filmer och datorprogram utan upphovsmannens tillstånd.
Citera
2008-11-11, 00:25
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAMSON
Jag behagade skämta en smula.. Jo, jag skulle väl tro att det blir en varning först (om det blir något alls), eller något så pass lätt som en tillsägelse.
Citera
2008-11-12, 21:16
Medlem
har samma problem. Men Vista tillåter mig bara att använda en begränsad version där jag bara kan gå ut på internet.

Hur ska jag då komma åt mitt torrent program, så att jag kan tanka hem cracken?
Citera
2008-11-12, 22:12
Medlem
koZmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAMSON
Har för mig att man bara inte får direktlänka till filen, alltså en länk som slutar på typ .torrent (eller .mp3 eller vilken fil som helst ) kan ha fel dock!
Citera
2008-11-13, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lud
har samma problem. Men Vista tillåter mig bara att använda en begränsad version där jag bara kan gå ut på internet.

Hur ska jag då komma åt mitt torrent program, så att jag kan tanka hem cracken?
Snälla svar!!??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in