Så här bortförklarar apan själv sina några av sina svar:
""1. Bordet som betalades med oralsex - jag hade ihop det med en kille som ägde ett hotell och när jag och mina vänner lekte hårdrockare så gick ett bord sönder, vi slapp betala för att jag hade en affär med killen
2. Resan jag och min pojkvän åkte på hade jag betalat för. Jag skulle åka med mina brukare men han hoppade av dagen innan så jag och en annan assistent + karlar köpte ut resan och åkte på den.
3. Killen jag hade haft sex med jobbade jag aldrig för, och förresten var vi tillsammans en bra tid.
4. Jag har aldrig stulit något från arbetsplatsen eller av honom jag jobbar för, vi har en bra relation och jag kommer inte att få sparken.
5. Mina föräldrar är inte chockade, dom visste om alla frågor innan programmet sändes och vi hade pratat om allting. Så ser dom ut som att dom håller på att dör så är det för att dom är så oroliga att jag ska ha svarat fel och kommer bli av med pengarna.
6. Jag svarade Ja på en hel del frågor bara för att det var lättast med lögndetektortestet så. Om ni undrar så kan ni ju googla på polygraftest och se hur stor chansen är att man svarar rätt.""
Vidrigare as får man leta efter. Freaket verkade inte ha några som helst spärrar.
Ett riktigt slynbeteende och FUL som satan är hon också.
Jag skulle gissa att hennes iq inte är den högsta.
Hade jag varit hennes föräldrar skulle jag aldrig medverkat i programmet!!
.