2008-11-10, 14:43
Bannlyst
Ja vad vet vi om Towa Lindberg har någon som känner henne mer smaskigt skvaller om denna Rosing i kubik vilket hon är mediakåt som hon är.

Det vi idag vet om henne är att hon har gjort följande saker.

1. Man kan inte lita på henne!

2."Slår sönder ett bord och betalar med oralsex"

3.Ser till att systerns fd pojkvän gör slut med systern för att killen inte passar in i familjen.

4.Strippar i Thailand inför nuvarande pojkvän och publik.

5.Towa använder assistentspengar för eget bruk som egentligen ska gå till vårdtagaren!

6.Towa Har sex med sina klienter. (förhållande)

7. Towa och hennes nuvarande pojkvän köper en resa för assistents pengar och reser utomlands.

8.Towa har vart berusad under jour när hon ska ha arbetat.

9.Towa har sett till att en kille gjorde slut med sitt ex så att tjejen försökte begå självmord och fick hjärnskador till följd av detta.

10.Towa applåderar åt sig själv för att hon är duktig på att svara på frågor på ett ärligt sätt.

Någon som har smaskigt skvaller om denna tjej för jag ser henne redan nu som en mediahora som har blogg och lite till hon kommer inom en snar framtid gråta ut i pressen över att hennes kille gjort slut med henne men även också att hon ska ha fått sparken och blivit polisanmäld.

Någon som vet vad hon har för lik i gaderoben som hon inte ville skulle komma ut?
Citera
2008-11-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockfan
Ja vad vet vi om Towa Lindberg har någon som känner henne mer smaskigt skvaller om denna Rosing i kubik vilket hon är mediakåt som hon är.

Det vi idag vet om henne är att hon har gjort följande saker.

1. Man kan inte lita på henne!

2."Slår sönder ett bord och betalar med oralsex"

3.Ser till att systerns fd pojkvän gör slut med systern för att killen inte passar in i familjen.

4.Strippar i Thailand inför nuvarande pojkvän och publik.

5.Towa använder assistentspengar för eget bruk som egentligen ska gå till vårdtagaren!

6.Towa Har sex med sina klienter. (förhållande)

7. Towa och hennes nuvarande pojkvän köper en resa för assistents pengar och reser utomlands.

8.Towa har vart berusad under jour när hon ska ha arbetat.

9.Towa har sett till att en kille gjorde slut med sitt ex så att tjejen försökte begå självmord och fick hjärnskador till följd av detta.

10.Towa applåderar åt sig själv för att hon är duktig på att svara på frågor på ett ärligt sätt.

Någon som har smaskigt skvaller om denna tjej för jag ser henne redan nu som en mediahora som har blogg och lite till hon kommer inom en snar framtid gråta ut i pressen över att hennes kille gjort slut med henne men även också att hon ska ha fått sparken och blivit polisanmäld.

Någon som vet vad hon har för lik i gaderoben som hon inte ville skulle komma ut?

Allt vad du vill veta finns att läsa på hennes blogg: http://www.towalindberg.se/
Citera
2008-11-10, 15:12
Bannlyst
Så här bortförklarar apan själv sina några av sina svar:

""1. Bordet som betalades med oralsex - jag hade ihop det med en kille som ägde ett hotell och när jag och mina vänner lekte hårdrockare så gick ett bord sönder, vi slapp betala för att jag hade en affär med killen

2. Resan jag och min pojkvän åkte på hade jag betalat för. Jag skulle åka med mina brukare men han hoppade av dagen innan så jag och en annan assistent + karlar köpte ut resan och åkte på den.

3. Killen jag hade haft sex med jobbade jag aldrig för, och förresten var vi tillsammans en bra tid.

4. Jag har aldrig stulit något från arbetsplatsen eller av honom jag jobbar för, vi har en bra relation och jag kommer inte att få sparken.

5. Mina föräldrar är inte chockade, dom visste om alla frågor innan programmet sändes och vi hade pratat om allting. Så ser dom ut som att dom håller på att dör så är det för att dom är så oroliga att jag ska ha svarat fel och kommer bli av med pengarna.

6. Jag svarade Ja på en hel del frågor bara för att det var lättast med lögndetektortestet så. Om ni undrar så kan ni ju googla på polygraftest och se hur stor chansen är att man svarar rätt.""

Vidrigare as får man leta efter. Freaket verkade inte ha några som helst spärrar.
Ett riktigt slynbeteende och FUL som satan är hon också.
Jag skulle gissa att hennes iq inte är den högsta.
Hade jag varit hennes föräldrar skulle jag aldrig medverkat i programmet!!

.
Senast redigerad av northix 2008-11-10 kl. 15:15.
Citera
2008-11-10, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Så här bortförklarar apan själv sina några av sina svar:

""1. Bordet som betalades med oralsex - jag hade ihop det med en kille som ägde ett hotell och när jag och mina vänner lekte hårdrockare så gick ett bord sönder, vi slapp betala för att jag hade en affär med killen

2. Resan jag och min pojkvän åkte på hade jag betalat för. Jag skulle åka med mina brukare men han hoppade av dagen innan så jag och en annan assistent + karlar köpte ut resan och åkte på den.

3. Killen jag hade haft sex med jobbade jag aldrig för, och förresten var vi tillsammans en bra tid.

4. Jag har aldrig stulit något från arbetsplatsen eller av honom jag jobbar för, vi har en bra relation och jag kommer inte att få sparken.

5. Mina föräldrar är inte chockade, dom visste om alla frågor innan programmet sändes och vi hade pratat om allting. Så ser dom ut som att dom håller på att dör så är det för att dom är så oroliga att jag ska ha svarat fel och kommer bli av med pengarna.

6. Jag svarade Ja på en hel del frågor bara för att det var lättast med lögndetektortestet så. Om ni undrar så kan ni ju googla på polygraftest och se hur stor chansen är att man svarar rätt.""

Vidrigare as får man leta efter. Freaket verkade inte ha några som helst spärrar.
Ett riktigt slynbeteende och FUL som satan är hon också.
Jag skulle gissa att hennes iq inte är den högsta.
Hade jag varit hennes föräldrar skulle jag aldrig medverkat i programmet!!

.
Jag är mer förvånad över hur kubiken kan behålla sitt arbete.
Hade jag vart chefen så hade jag sparkat henne med en gång. För en kollega som försummar sina brukares pengar ska inte arbeta kvar...
Citera
2008-11-10, 18:41
Medlem
TröttSvensks avatar
nja

Hon hade ju rätt vettiga förklaringar till de skruvade frågorna.
Sen är hon ju KKB...
Citera
2008-11-10, 20:26
Medlem
volvo 240s avatar
Ja hon verkar ju vara aningens mediakåt.

Hoppas hon tar och spelar in en porrfilm för sexdebut eller nåt, mycket teasebilder men ingen verkstad
Citera
2008-11-10, 20:56
Medlem
Citat:
Vart fick du hjärnskador ifrån?
Citera
2008-11-11, 00:37
Medlem
Bardons avatar
http://beerinfood.files.wordpress.com/2008/07/attention20whore3.jpg

Patetisk är det enda ord jag kommer på, arma föräldrar vilken sopa till dotter.
Citera
2008-11-11, 07:45
Medlem
RoyochRogers avatar
Så hon fick en egen tråd, sök på hennes namn och Primrose friskola i Östersund.
Jag lyckades inte gräva upp nått men hon gick där.

http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/program/artikel.asp?ProgramID=293&Artikel=789695
Citera
2008-11-11, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
Så hon fick en egen tråd, sök på hennes namn och Primrose friskola i Östersund.
Jag lyckades inte gräva upp nått men hon gick där.

http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/program/artikel.asp?ProgramID=293&Artikel=789695
Hahaha hur fasen tänkte hon när hon ställde upp i fröken sverige?
Citera
2008-11-11, 09:59
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Jag är mer förvånad över hur kubiken kan behålla sitt arbete.
Hade jag vart chefen så hade jag sparkat henne med en gång. För en kollega som försummar sina brukares pengar ska inte arbeta kvar...

Personlig assistent är inte något eftertraktat jobb så kommunerna brukar ha svårt att få tillräckligt många som vill jobba med det. Har de inte tillräckligt många kan de bli vetesbelagda så lite svinn är nog bättre för dem.

Citat:
6. Jag svarade Ja på en hel del frågor bara för att det var lättast med lögndetektortestet så. Om ni undrar så kan ni ju googla på polygraftest och se hur stor chansen är att man svarar rätt.

Även polygraftest kan visa missvisande resultat var det här en riktigt dålig bortförklaring.
Citera
2008-11-11, 10:58
Medlem
carebears avatar
Följande hämtat från hennes blogg ger väl ledtrådar om var hjärnskadorna egentligen finns:
Någon av er skrev förresten att jag inte hade några ägg kvar i kartongen, det må va hänt men det måste väl va jävligt dumt att spara en tom kartong? Så alltså har jag ingen äggkartong, big deal? Jag gillar inte ens ägg.
Tycker hon verkar vara en skärpt tjej...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in