2008-11-13, 17:47
Medlem
RoyochRogers avatar
https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=21349

Nån som vill köpa Towas kalender?
Enbart naken bilder på Towa i den, så kom nån nu och säg att kvinnan inte är egocentrisk och lite billig?
Citera
2008-11-13, 17:53
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Såg i en annan tråd här på FB att personen ifråga jobbade inom porrindustrin. (Obs, ej brott mot 1.06 eller vad det heter då denna själv skrivit det på FB och det går att klicka sig dit på en sekund, så tagga). Därmed är det ju safe att anta att hälften av de rabiata sakerna som Towa sa är normalt i deras värld.

Mmmm... kollat in det hela och tycker att det verkar vara den typiska vänskapskretsen som Towa skulle ha.
Citera
2008-11-13, 19:00
Medlem
Meleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Är det bara jag som tycker att sådana här vilda, öppet sexdiggande, spontana tjejer kan vara en skön motpol mot alla torrbollar som finns där ute?

Jag säger inte att hon skulle vara min stil på något vis - tvärtom så är hon nog alldeles för "oseriös" - men det är onekligen kul ibland med människor som struntar i konventionerna.

Jag misstänker att ganska många skulle nappa på en dejt med henne när de ser denna bild t ex:

http://www.nogg.se/photos2.asp?idPhotoCategory=23631&idPhoto=169456&i dHomepage=16580

Håller med dig.
Behöver inte vara "min typ", men jag tar ändå av hatten för ngn som vågar vara helt out rageous! Måste man se ut som Pamela Andersson för att få visa fittan eller knulla skiten ur folk? Även om hon är fuckable som fan så är det skönt med frigjorda "vanliga brudar".

Inte mycket som är tabu på den här sidan, knulla med ungar och husdjur och dra en lina kola med kuken i ngns käft. O så sitter en hel hord och kastar skit på en sexuellt frigjord brud i TV?! Visst, man väljer själv vad som engagerar.
Citera
2008-11-13, 21:54
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melek
Håller med dig.
Behöver inte vara "min typ", men jag tar ändå av hatten för ngn som vågar vara helt out rageous! Måste man se ut som Pamela Andersson för att få visa fittan eller knulla skiten ur folk? Även om hon är fuckable som fan så är det skönt med frigjorda "vanliga brudar".

Inte mycket som är tabu på den här sidan, knulla med ungar och husdjur och dra en lina kola med kuken i ngns käft. O så sitter en hel hord och kastar skit på en sexuellt frigjord brud i TV?! Visst, man väljer själv vad som engagerar.

Ja, för FB-klientelet är en enda homogen grupp
Citera
2008-11-13, 21:56
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
Mmmm... kollat in det hela och tycker att det verkar vara den typiska vänskapskretsen som Towa skulle ha.

Misstänker att 1/3 av alla som kommer hit och försvarar Towa är hennes polare. 1/3 är så lössläppta att de inte ser sitt horiga beteende själva. Och 1/3 är båda delarna.

Sådär, ge nu igen med en copycattad replik WT:s.
Citera
2008-11-13, 22:11
Medlem
Meleks avatar
Citat:
Ja, för FB-klientelet är en enda homogen grupp

Aldrig påstått, somsagt:
Citat:
Visst, man väljer själv vad som engagerar.
Att iss fler reagerar mer på henne än på tidelag säger en hel del.

O nej, känner inte henne. Aldrig sett henne förr.
O nej, försvarar henne inte heller - säger bara vad jag tycker om henne.
Citera
2008-11-14, 01:59
Medlem
Hypokondrias avatar
Citat:
Hon verkar inte vara den man vill anställa om man
träffar henne på en intervju..
Citat:
På 21år har jag hunnit köpa och sälja både bil (peugeot 206) och lägenhet, varit förlovad, bott i Kenya ett år, sprungit ett maraton med 10 000 kvinnor (kom på plats 64), backpackat i Sydostasien ett antal månader (två gånger om) Jobbat som assistent åt samma man i 3år. Jag har läst FN-kunskap, U-landskunskap och Rättskunskap. Varit med i Fröken Sverige och föreläst om AIDS på Radisson i Östersund.
Puh. Vilken resumé. Jag har mycket kvar att lära och uppleva men lite ångest har man ju då man i år räknas till 22."
Hade nog vågat provanställa henne om jag hade haft företag.
Citera
2008-11-14, 10:17
Medlem
RoyochRogers avatar
På 21år har jag hunnit köpa och sälja både bil (peugeot 206) och lägenhet, varit förlovad,
bott i Kenya ett år (det fixade Primrose förskola)
, sprungit ett maraton med 10 000 kvinnor (kom på plats 64), backpackat i Sydostasien ett antal månader (två gånger om) Jobbat som assistent åt samma man i 3år.
Jag har läst FN-kunskap, U-landskunskap och Rättskunskap (Primrose förskola, alla som gick samhälle läste de ämnena).
Varit med i Fröken Sverige och föreläst om AIDS på Radisson i Östersund.
Puh. Vilken resumé. Jag har mycket kvar att lära och uppleva men lite ångest har man ju då man i år räknas till 22."

Så det som hon egentligen har fixat själv är, köpa/sälja bil plus lägenhet,
varit förlovad (obs varit!),
backpackat i Sydostasien (Ö hoppat med assistent pengar),
jobbat för samme man i 3 år (som hon gediget visar brösten för),
varit med i fröken Sverige (fråga mig inte hur) och
föreläst om AIDS på Radisson (kan vara Primrose, med eftersom Radisson har en liten ful lokal på källarvåningen som vem fan som helst får låna så kan det vara vem som helst)
Citera
2008-11-14, 11:49
Medlem
Soes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyochRoger
På 21år har jag hunnit köpa och sälja både bil (peugeot 206) och lägenhet, varit förlovad,
bott i Kenya ett år (det fixade Primrose förskola)
, sprungit ett maraton med 10 000 kvinnor (kom på plats 64), backpackat i Sydostasien ett antal månader (två gånger om) Jobbat som assistent åt samma man i 3år.
Jag har läst FN-kunskap, U-landskunskap och Rättskunskap (Primrose förskola, alla som gick samhälle läste de ämnena).
Varit med i Fröken Sverige och föreläst om AIDS på Radisson i Östersund.

Så det som hon egentligen har fixat själv är, köpa/sälja bil plus lägenhet,
varit förlovad (obs varit!),
backpackat i Sydostasien (Ö hoppat med assistent pengar),
jobbat för samme man i 3 år (som hon gediget visar brösten för),
varit med i fröken Sverige (fråga mig inte hur) och
föreläst om AIDS på Radisson (kan vara Primrose, med eftersom Radisson har en liten ful lokal på källarvåningen som vem fan som helst får låna så kan det vara vem som helst)

Skulle vi förstår varför och hur detta har hänt så skulle vi kunna lägga ner denna tråd..
Citera
2008-11-14, 12:15
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Misstänker att 1/3 av alla som kommer hit och försvarar Towa är hennes polare. 1/3 är så lössläppta att de inte ser sitt horiga beteende själva. Och 1/3 är båda delarna.

Sådär, ge nu igen med en copycattad replik WT:s.

Yeah, vi säger så. För alla måste ju tycka som du.
Citera
2008-11-14, 16:17
Medlem
Hertigens avatar
Som jag uppfattar det har hon ansökt om att vara med i fröken Sverige men kom inte tills "finalen" eller vad man kallar det?
Citera
2008-11-14, 17:33
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Som jag uppfattar det har hon ansökt om att vara med i fröken Sverige men kom inte tills "finalen" eller vad man kallar det?

Antar i så fall att det var för att hon helt enkelt inte platsar i Frk. Sverige. Hon är medelsvensson-söt, lite trisst liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in