Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Ungefär som du undvikit att svara på de frågor jag ställt till dig i denna tråd.
Men det märks att du inte har mycket att komma med och att det är därför som du som börjat gå på personagrepp så därför är det mycket ironiskt att du kallar mig en ''oseriös pajas''.
Jag svarade på de frågor du ställde angående demokrati och ekonomin men du blev ej nöjd medan du inte svarat på någon av mina frågor till dig.
citera garna mina fragor och dina svar pa dem, for jag hittar dem inte.
Svarade du pa om din syn av demokrati ar att man inte far ifragasatta ledarnas beslut? Svarade du pa om den sydkoreanska befolkningen hade det samre stallt an den nordkoreanska? Svarade du pa om du sag nagon skillnad pa att bli fangslad for att min vill skada nagon pa grund av hudfarg och pa att bli fangslad for att man tycker illa om styret? Svarade du pa varfor eliten har det sa mycket battre an folket i nordkorea trots att det ar folket som ager allt?
Anledningen till att jag kallar dig pajas ar for att det ar frustrerande att behova stalla samma fragor om och om igen, att du inte bemoter mer an en brakdel av fragorna, att du vagrar svara ordentligt utan kommer med fullstandigt irrelevanta jamforelser som inte ens nastan ar jamforbara och att du vagrar utveckla de fa svar du ger.
Du kan alltsa borja med att backa bandet och svara pa mina fragor. Kom igen nu, visa att du inte ar den pajas du framstar som.